هاست پرسرعت
بازی

قردادی میان شرکت یونیتی و وزارت دفاع آمریکا منعقد شد

قردادی میان شرکت یونیتی و وزارت دفاع آمریکا منعقد شد

شرکت یونیتی (Unity) با وزارت دفاع آمریکا قراردادی منعقد کرده است که در پی آن، دولت آمریکا از کمک‌هایی در حوزه‌ی فناوری شبیه‌سازی دیجیتال بهره‌مند می‌شود.

این شرکت توسعه‌دهنده‌ی موتور بازی‌سازی روز پنجشنبه اعلام کرد که این قرارداد چند میلیون دلاری را با همکاری شرکت فناوری اطلاعات سی‌ای‌سی‌آی (CACI International) که فناوری‌های نظارتی بخش‌های مختلف دولت آمریکا را تأمین می‌کند، به امضا رسانده است.

به گزارش رسانه‌ی بلومبرگ (Bloomberg)، معاون ارشد یونیتی یعنی مارک ویتن (Marc Whitten) طی مصاحبه‌ی مطبوعاتی این شرکت در روز پنجشنبه اعلام کرد:

با این همکاری، یونیتی به دولت آمریکا کمک می‌کند که رابط‌های انسان و ماشین (HMI or Human Machine Interfaces) را برای استفاده در حوزه‌ی هوافضا بازتعریف کند. این کار نیازمند رابط کاربری تعاملی قدرتمندی است که شباهت بسیاری به بازی‌های ویدیویی دارد.

تبلیغات

مارک ویتن

همچنین، از این قرارداد با عبارت «بزرگ‌ترین معامله‌ی شبیه‌سازی دیجیتال یونیتی تا به امروز» یاد می‌شود و به گفته‌ی یونیتی، ادامه‌ی کار این شرکت در حوزه‌ی طراحی سازوکارها و برنامه‌های شبیه‌ساز برای دولت آمریکا را فراهم می‌کند.

رسانه‌ی وایس (Vice) سال گذشته گزارشی مبنی بر اعتراضات کارکنان این شرکت به همکاری آن با دولت آمریکا منتشر کرده بود. بخشی از آن گزارش به شرح زیر است:

شرکت یونیتی نمی‌تواند توضیح دهد که چرا کارمندانش، افرادی که با پیش‌فرض خلق و توسعه‌ی ابزار موردنیاز بازی‌سازان وارد این شرکت شده‌اند، اکنون خواسته یا ناخواسته فناوری موردنیاز ارتش‌ها را توسعه می‌دهند که هدفشان جنگ است.

وایس

چندی پیش، گزارشی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد این شرکت چهار درصد از کارکنانش را به دلیل شرایط سخت حوزه‌ی تبلیغات، اخراج کرده است. شرکت نر‌م‌افزار اپلاوین (AppLovin) نیز پیشنهاد ادغام با یونیتی را مطرح کرده و مبلغ 17.54 میلیارد دلاری را برای آن در نظر گرفته است.

meysambAhooraAlborzSackboySquatlatex2‌.‌Sky Man

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا