هاست پرسرعت
فناوری

قرنطینه و اعتراضات در چین عرضه آیفون ۱۴ را با مشکل مواجه کرد

قرنطینه و اعتراضات در چین عرضه آیفون ۱۴ را با مشکل مواجه کرد

طبق هشدار گزارش جدیدی، به‌دلیل برقراری قرنطینه کرونا و اعتراض‌ها در چین ممکن است خریدن آیفون ۱۴ پرو و پرومکس جدید اپل مشکل باشد.
بر اساس گزارش مینگ-چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، این شرکت قرار است شمار گوشی‌هایی را که قرار بود بفرستد ۲۰ درصد کاهش دهد.

این گزارش جدید حتی از گزارش‌های موجود نیز که تاکنون موجب نگرانی از میزان موجودی این گوشی جدید شده بود، بدتر است. این شرکت ممکن است ۱۵ تا ۲۰ میلیون گوشی نسبت به تعداد مورد انتظار کم بیاورد- بر خلاف گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه اپل ۶ میلیون واحد کم دارد.

همین حالا هم معلوم شده است خریدن آیفون ۱۴ پرو و پرومکس دشوار است و انتظار می‌رود این کمبود موجودی تا بعد از کریسمس نیز ادامه یابد.

این گزارش جدید نشان می‌دهد این موضوع می‌تواند حتی مدت بیشتری ادامه پیدا کند، حتی اگر این کمبودها رفع شود.

اپل در حالی دچار این مشکلات شده است که علت آن‌ها برقراری قرنطینه سراسری کرونایی و سپس اعتراض به این محدودیت‌ها در چین است.
 

قرنطینه و اعتراضات در چین عرضه آیفون ۱۴ را با مشکل مواجه کرد

مشکلات اولیه وقتی شروع شد که قوانین سختگیرانه قرنطینه در سراسر چین اعمال شد و بر کارخانه‌ تحت مدیریت فاکس‌کان (Foxconn) شرکت تامین‌کننده اپل اثر گذاشت. اپل سپس هشدار داد مشتریان باید بیش از حد معمول منتظر آیفون ۱۴ پرو بمانند.

پس از سر بر آوردن اعتراض‌ها به برقراری قرنطینه سراسری در سرتاسر چین مشکلات تازه پدیدار شده است.

اپل در مورد این کمبود اظهار نظری نکرده اما گفته درگیر اعتراض‌های در حال وقوع است.

این کمپانی در بیانیه هفته پیش خود اعلام کرد: «اعضای تیم اپل در فاکس‌کان، کارخانه تامین محصولاتمان در ژنگژو، در میدان حضور دارند. داریم شرایط را بررسی می‌کنیم و با فاکس‌کان همکاری نزدیک داریم تا از رسیدگی به دغدغه‌های کارکنانش مطمئن شویم.»

این گزارش جدید نشان می‌دهد ممکن است مشکلات در موجودی گوشی‌ها باعث شود بسیاری از مردم به جای آنکه تا سال آینده صبر کنند تا موجودی بیشتر شود، خیلی ساده تصمیم به نخریدن آیفون بگیرند.

منبع: ایندیپندنت

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا