هاست پرسرعت
بازی

قسمت اول House of the Dragon ده میلیون نفر بیننده داشته است

قسمت اول House of the Dragon ده میلیون نفر بیننده داشته است

قسمت اول سریال «House of the Dragon»، اسپین‌آف سریال بازی تاج و تخت، از بدو شروع موفقیت چشمگیری داشته و با داشتن ده میلیون نفر بیننده رکورد شکسته است.

سریال «House of the Dragon»، اسپین‌آف سریال محبوب و نمادین «Game of Thrones»، با جذب ده میلیون بیننده برای اولین قسمت خود شروعی آتشین داشته است. این رقم برای اولین قسمت یک سریال بی‌سابقه بوده و رکوردهای زیادی را شکسته است. سریال بازی تاج و تخت با انتشار هر قسمت رکوردهای زیادی را می‌شکست و آخرین قسمت آن بالغ بر 20 میلیون نفر بیننده داشته است و بر اساس گزارش وبسایت IMDB این سریال دارای 59 جایزه امی بوده و بعد از برنامه «Saturday Night Live» بیشتری تعداد جایزه امی را به خود اختصاص داده است.

سریال «House of the Dragon» حالا پا جای پای بازی تاج و تخت گذاشته است و از بدو پخش مخاطبین زیادی را جذب خود کرده است. جای تعجب ندارد که قسمت اول این سریال 350 درصد موفق‌تر از بازی تاج و تخت بوده است. فضای مجازی نقش عمده‌ای در این موفقیت داشته است، بعد از انتشار این قسمت طرفداران در فضای مجازی به تحلیل و بررسی این سریال پرداختند و روز گذشته این سریال به مدت 14 ساعت در توییتر و گوگل رتبه اول ترندینگ را داشته است. با وجود اینکه تنها یک قسمت از این سریال منتشر شده است، به نظر می‌رسد شور و اشتیاق دنیای بازی تاج و تخت دوباره برای طرفداران زنده شده است.

شبکه HBO سرمایه گذاری عظیمی بر روی این سریال کرده و بودجه فصل اول آن 200 میلیون دلار بوده است و نتایج به دست آمده از پخش این سریال برای این شبکه رضایت بخش بوده است.

تبلیغات

شب گذشته میلیون‌ها نفر طرفدار بازی تاج و تخت با ما به وستروس بازگشتند. این سریال کادر بازیگران فوق‌العاده‌ای دارد که از قلب و روح خود برای این سریال مایه گذاشته‌اند و تماشای موفقیت قسمت اول برای آن‌ها به شدت رضایت بخش بوده است. بی‌صبرانه منتظریم تا بیشتر در کنار شما در دنیای وستروس سفر کنیم.

با نه قسمت باقی مانده از فصل اول سریال، محتوای فانتزی زیادی برای تماشا باقی مانده است. سریال «House of the Dragon» در تلاش است تا دوباره به دوران اوج بازی تاج و تخت برگردد.

منبع: مووی‌وب

عمو فیل کبیرSami 227AlimeysambAshen undead the bearerموای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا