هاست پرسرعت
بازی

قیمت ایکس باکس سری اس در تعطیلات به 250 دلار کاهش می‌یابد

قیمت ایکس باکس سری اس در تعطیلات به 250 دلار کاهش می‌یابد

قیمت‌های رقابتی مایکروسافت برای جمعه‌ی سیاه سال جاری از امروز آغاز می‌شوند. به عنوان بخشی از این کمپین، قیمت کنسول ایکس باکس سری اس به 250 دلار کاهش پیدا می‌کند.

مایکروسافت رسما قیمت کنسول ایکس باکس سری اس برای تعطیلات امسال را به 249.99 دلار کاهش داده است. این قیمت‌ها بخشی از کمپین جمعه‌ی سیاه امسال مایکروسافت هستند. در این میان قیمت لپتاپ‌های سرفیس 5 تا 300 دلار، قیمت برخی از مدل‌های سرفیس پرو 9 تا 200 دلار و قیمت بازی‌های دیجیتالی ایکس باکس تا 67 درصد کاهش پیدا می‌کنند.

اوایل امسال فروشگاه Woot برای مدت بسیار کوتاهی کنسول ایکس باکس سری اس را با قیمت 249.99 دلار به فروش رساند، اما تخفیف رسمی مایکروسافت به این معنا است که فروشگاه‌هایی مثل Best Buy، فروشگاه مایکروسافت و سایر فروشندگان این کنسول را با این قیمت به فروش خواهند رساند. فروشگاه Target حتی این کنسول را در یک باندل با یک گیفت کارت 50 دلاری به فروش می‌رساند که به معنای سود صد دلاری خریداران در این معامله است.

تبلیغات

مدیر بخش بازی‌های ویدیویی مایکروسافت یعنی فیل اسپنسر (Phil Spencer) در قسمت جدیدی از پادکست Decoder گفته بود که احتمال تخفیف خوردن کنسول‌های ایکس باکس در تعطیلات سال جاری وجود دارد. البته در حالی که قیمت ایکس باکس سری اس کاهش یافته، برادر بزرگ‌‌تر و قوی‌تر آن یعنی ایکس باکس سری ایکس قیمت 499 دلاری خود را حفظ می‌کند.

این در حالی است که سونی چند ماه پیش قیمت پلی استیشن 5 را در اروپا (10 درصد)، ژاپن (12 درصد) و چندین بازار دیگر افزایش داد. سونی تورم و ارزهای جانبی را عامل این افزایش قیمت دانسته است. البته قیمت پلی استیشن 5 در آمریکا افزایشی نداشته است.

خود اسپنسر هم در مصاحبه‌ای با Wall Street Journal گفته بود که قیمت‌های کنونی ایکس باکس در بلندمدت قابل حفظ نیستند و مایکروسافت احتمالا به زودی قیمت برخی از کنسول‌ها و اشتراک‌های خود را افزایش خواهد داد.

Fashan?riddler؟صدای (انقلاب)DARKSIRENPayaCastامیر حسینMmfb🏴🏴🏴halkerh00manraminThe Beast Masterهادی صفاییHalo reachImmortal SpartanBehzaaadچپ دستghostarmanپلنگ پیرهن صورتیDota2more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا