هاست پرسرعت
خودرو

قیمت بی ام و i7 M70 با امکانات‌ کامل: ۲۰۰ هزار دلار!

قیمت بی ام و i7 M70 با امکانات‌ کامل: ۲۰۰ هزار دلار!

قیمت پرچم‌دار خانوادهٔ ب‌ام‌و سری ۷ یعنی i7 M70 الکتریکی ۶۶۰ اسب بخاری با سفارش تمام آپشن‌ها به ۲۰۷,۹۴۵ دلار می‌رسد.

پرچم‌دار خانوادهٔ نسل جدید ب‌ام‌و سری ۷ یعنی مدل الکتریکی i7 M50 سرانجام برای فروش ارائه شده و حالا امکان پیکربندی آنلاین آن وجود دارد. این نسخه با ۶۶۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور، از تمام مدل‌های بنزینی و الکتریکی سری ۷ قوی‌تر است و ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در اینجا اما کاری با پرفورمنس این پرچم‌دار الکتریکی نداریم و می‌خواهیم ببینیم با سفارش تمام آپشن‌ها، قیمت آن در گران‌ترین حالت چقدر خواهد شد.

قیمت بی ام و i7 M70 با امکانات‌ کامل: ۲۰۰ هزار دلار!

اولین مرحله انتخاب رنگ بدنه است. ب‌ام‌و برای i7 M70 رنگ‌های زیادی را ارائه کرده که از نمونه‌های کلاسیک مثل سفید گرفته تا رنگ‌های جدیدتر همچون آبی تانزانیت را شامل می‌شود. سپس نوبت به رینگ می‌رسد که در چهار طرح مختلف در اندازه‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی قابل انتخاب خواهد بود. حال وارد کابین خودرو می‌شویم یعنی جایی که تنوع انتخاب بی‌سابقه‌ای برای تودوزی وجود دارد. یکی از این انتخاب‌ها، تودوزی مشکی و خاکستری M با چرم مرینو و تریم M است اما برای کسانی که خواهان کابین رنگی و شاداب‌تری هستند، رنگ‌های زیادی از سفید گرفته تا قرمز تیره قابل انتخاب خواهد بود.

قیمت بی ام و i7 M70 با امکانات‌ کامل: ۲۰۰ هزار دلار!

تقریباً اکثر تجهیزات در i7 M70 به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود اما برای داشتن دوربین ۳۶۰ درجه و جلوپنجرهٔ چراغ‌دار باید پکیج پریمیوم را با قیمت ۱,۷۵۰ دلار سفارش داد درحالی‌که درهای اتوماتیک و چراغ‌های جلوی کریستالی در قالب پکیج اکزکیتو با قیمت ۲,۹۰۰ دلار ارائه می‌شوند. برای یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های i7 یعنی صفحه‌نمایش ۳۱ اینچی عقب نیز باید پکیجی با قیمت ۷,۲۵۰ دلار را سفارش داد که کنسول مرکزی منحصربه‌فرد عقب با میز و زیر پایی صندلی سمت شاگرد را هم به همراه دارد.

قیمت بی ام و i7 M70 با امکانات‌ کامل: ۲۰۰ هزار دلار!

طرح دورنگ بدنه با قیمت ۱۲ هزار دلار و سیستم صوتی B&W با قیمت ۴,۸۰۰ دلار هم از معدود آپشن‌های تکی i7 M70 هستند؛ بنابراین، با سفارش تمام آپشن‌ها قیمت این خودرو به ۲۰۷,۹۴۵ دلار می‌رسد. البته با چشم‌پوشی از برخی آپشن‌های نه‌چندان ضروری مثل سیستم صوتی B&W و امکانات رفاهی صندلی عقب می‌توان این رقم را به ۱۷۳,۲۵۰ دلار کاهش داد. بااین‌حال، آیا یک سری ۷ فول آپشن ارزش پرداخت بیش از ۲۰۰ هزار دلار را دارد آن‌هم درحالی‌که قیمت بنتلی فلاینگ اسپور پایه از ۲۱۱ هزار دلار آغاز می‌شود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۶ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا