هاست پرسرعت
بازی

لئا سیدو به فیلم Dune: Part Two پیوست

لئا سیدو به فیلم Dune: Part Two پیوست

لئا سیدو برای نقش‌آفرینی یکی از نقش‌های اصلی به فیلم Dune: Part Two ساخته دنی ویلنوو پیوسته است.

فیلم «تل‎‌ماسه» در اواخر سال گذشته میلادی روی پرده سینماها اکران شد و بازیگرانی برجسته در آن نقش‌آفرینی می‌کردند. از جمله این بازیگران نیز می‌توان به تیموتی شالامی (Timothee Chalamet)، زندیا (Zendaya)، ربکا فرگوسن (Dave Bautista)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، جیسون موموآ (Jason Momoa) و تعدادی دیگر اشاره کرد.

به دنبال موفقیت فیلم اول، توسعه فیلم تل‌ماسه ۲ (Dune: Part Two) کلید خورد و حالا بازیگران برجسته دیگری به جمع بازیگران این فیلم اضافه شدند. لئا سیدو (Léa Seydoux) قرار است در این فیلم نقش بانو مارگو را به تصویر بکشد. او اخیرا در فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) و فیلم جنایات آینده (Crimes of the Future) ساخته دیوید کراننبرگ (David Cronenberg) نقش‌آفرینی کرده است.

در رمان‌های «تل‌ماسه» شخصیت بانو مارگو فرنینگ عضوی از فرقه بنه جسریت (Bene Gesserit) و همچنین همسر کنت هاسیمیر فرنینگ به شمار می‌رود. او به خوبی به سیسترهود یا انجمن خواهری کمک می‌کرد اما پس از اینکه نفوذ این فرقه پس از نابودی خاندان آتریدس کاهش پیدا کرد، او و همسرش تصمیم گرفتند به فکر منافع خودشان باشند.

قبلا نیز بازیگران دیگری به این فیلم اضافه شده بودند که شامل آستین باتلر (Austin Butler) در نقش وارث خاندان هارکونن به نام فید راثا هارکونن، کریستوفر والکن (Christopher Walken) در نقش امپراتور شادام چهارم و فلورنس پیو (Florence Pugh) در نقش دختر امپراتور به نام شاهدخت ایرولان است.

فیلم‌نامه این فیلم جدید به نویسندگی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) و جان اسپایتس (Jon Spaihts) بر اساس رمانی نوشته فرانک هربرت (Frank Herbert) است. همانند فیلم قبلی، کارگردانی فیلم «تل‌ماسه ۲» را نیز دنی ویلنوو برعهده دارد و هانس زیمر (Hans Zimmer) بار دیگر موسیقی آن را می‌سازد.

فیلم «تل‎‌ماسه ۲» در تاریخ ۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

منبع: movieweb

Samadmariomeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا