لارا کرافت به عنوان یک اپراتور به Call of Duty خواهد آمد

لارا کرافت به عنوان یک اپراتور به Call of Duty خواهد آمد

قهرمان سری بازی‌های Tomb Raider، یعنی لارا کرافت (Lara Croft)، در آینده‌ای نزدیک به لیست اپراتورهای بازی Call of Duty خواهد پیوست. با ما همراه باشید.

به لطف اضافه شدن سگ‌های قابل کنترل، حضور اسنوپ داگ (Snoop Dogg) و امکان بازی به عنوان نیکی میناژ (Nicki Minaj) در عناوین Modern Warfare 2 و Warzone، فصل جاری Call of Duty بسیار جنجال برانگیز بوده. فصل پنجم نیز ظاهراً سورپرایز جدیدی را به همراه خواهد داشت: «لارا کرافت از Tomb Raider به عنوان یک اپراتور جدید».

توسعه‌دهندگان طی هفته گذشته به اضافه شدن لارا کرافت اشاره کردند و روز دوشنبه، مدل درون بازی او را نشان دادند. این یکی از قوی‌ترین تفسیرهای خانم کرافت تا به امروز است که طراحی اصلی او در سال ۱۹۹۶ را تداعی می‌کند، اما با این حال کاملاً مدرن به نظر می‌رسد.

مطمئناً با برداشتی واقعی‌تر از این شخصیت نسبت به ظاهر کارتونی‌اش در Fortnite سال ۲۰۲۱ و جدیدترین بازی او یعنی Tomb Raider Reloaded طرف هستیم. مدل Call of Duty یکی از جنبه‌های قابل توجه لارا را به نمایش می‌گذارد: «گردنبند آویز یشمی، قطعه‌ای از جواهراتی که او در سه‌گانه Tomb Raider می‌پوشید و یادگاری‌ای از اولین کاوش باستان‌شناسی‌اش بود».

این لارای کلاسیک با اشاره به سه‌گانه‌ی Survivor بازی‌های Tomb Raider، باعث شده برخی طرفداران به این فکر کنند که آیا طراحیِ شخصیت او برای بازی بعدی Tomb Raider نیز به همین شکل خواهد بود یا خیر.

نسخه‌ای جدید از این فرانچایز توسط کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) در حال توسعه بوده و آمازون گیمز (Amazon Games) قرار است ناشر آن باشد. گفته می‌شود این بازی خط‌های زمانی سه‌گانه Survivor و عناوین توسعه‌یافته توسط Core Design (یعنی ۱۹۹۶ Tomb Raider تا Tomb Raider 2003: The Angel of) را یکی خواهد کرد.

کریستال داینامیکس چیز زیادی در مورد Tomb Raider جدید نگفته، به جز اینکه قرار است با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شود. در هر صورت، لارا کرافت در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) به جمع اپراتورهای Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone خواهد پیوست. این بسته شامل سه طرح اسلحه می‌شود:

  • Ice Ax Melee Weapon
  • Mythic Defender SMG
  • Mach-5 Dual Pistols

همچنین یک پوسته را نیز برای خودروی Chop Top شاهد هستیم که “Tomb Buggy” نام دارد. جزئیات بیشتر در مورد Call of Duty: Modern Warfare 2 و فصل پنجم Warzone را می‌توانید از طریق وبسایت رسمی Call of Duty مطالعه کنید.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Polygon

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل