هاست پرسرعت
خودرو

لندرور از دیفندر کلاسیک با قیمت 300 هزار دلار رونمایی کرد

لندرور از دیفندر کلاسیک با قیمت 300 هزار دلار رونمایی کرد

لندرور از یک مدل دیفندر بازسازی‌شده، مجهز به موتور V8 و سقف پارچه‌ای با قیمت ۲۳۴ هزار پوند معادل ۳۱۱ هزار دلار رونمایی کرده است.

اکستریم اکستریم

لندرور از دیفندر کلاسیک با قیمت 300 هزار دلار رونمایی کرد

این یک دیفندر با موتور صفرکیلومتر و سقف پارچه‌ای است که توسط تیم لندرور کلاسیک ارائه شده است. به عبارت دیگر، یک دیفندر جدید -قدیمی با سقف برزنتی، موتور ۵ لیتری قدرتمند و قیمت عجیب مخصوص کلکسیونرهای متعصب انگلیسی.

در ازای این مبلغ، شما بهترین ویژگی‌های دیفندر را دریافت می‌کنید؛ از جمله آن طراحی بدنه کلاسیک از مدل کانورتیبل دو در  که شرکت لندرور کلاسیک آن را “افسانه‌ای” می‌نامد.  لندرور کلاسیک یک خودروی کم‌کار از سری دیفندرهای ساخت سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ را انتخاب کرده و سپس هر یک را با تعمیرات اساسی و ارتقاءهای کامل به شکل نو درمی‌آورد.

لندرور از دیفندر کلاسیک با قیمت 300 هزار دلار رونمایی کرد

برای این محصول، یک سقف پارچه‌ای سفارشی با بندها و تسمه‌های مخصوص، روی یک قاب الهام‌گرفته از نسخه اصلی دیفندر ۹۰ ویژه آمریکای شمالی نصب می‌شود. این سطح از توجه به جزئیات‌، هنر لندرور کلاسیک در بازسازی محصولات لندرور است.

لندرور از دیفندر کلاسیک با قیمت 300 هزار دلار رونمایی کرد

هر کسی که دیفندر قدیمی داشته باشد، می‌تواند با انتخاب‌های متعدد سفارشی‌سازی، از جمله طیف گسترده‌ی رنگ بدنه، چرم صندلی، چرخ‌ و حتی امکانات جدید مثل محفظه‌ی خنک‌کننده نوشیدنی، خودروی خود را شخصی‌سازی کنید. در اصل، اگر چیزی را بخواهید، لندروور کلاسیک آن را برای شما فراهم می‌کند.

لندرور از دیفندر کلاسیک با قیمت 300 هزار دلار رونمایی کرد

اما یک مورد غیرقابل مذاکره وجود دارد: موتور ۵ لیتر V8 تنفس طبیعی با ۳۹۹ اسب بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتن‌متر گشتاور. این پیشرانه به یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته ساخت ZF و سیستم چهارچرخ متصل است. لندرور کلاسیک سیستم تعلیق را نیز به‌طور کامل بازبینی کرده و از فنرهای مارپیچ جدید با “نرخ‌های بازنگری‌شده” (یعنی نسبتاً نرم)، میله‌های ضدواژگونی از برند Eibach و کمک‌فنرهای Bilstein استفاده کرده است.

لندرور از دیفندر کلاسیک با قیمت 300 هزار دلار رونمایی کرد

ترمزها نیز با سیستم چهارپیستونی جایگزین شده‌اند که روی دیسک‌های ۳۳۵ میلی‌متری جلو و ۳۰۰ میلی‌متری عقب نصب می‌شوند. لندرور کلاسیک ادعا می‌کند که این تنظیمات “قدرت ترمزگیری اطمینان‌بخش” را فراهم می‌کنند.

دومینیک الامز، رئیس لندروور کلاسیک، می‌گوید:

“در لندرور کلاسیک، ما با مشتریان به صورت اختصاصی کار می‌کنیم تا خودرویی کاملاً سفارشی برای آن‌ها طراحی و مهندسی کنیم. این اطمینان را می‌دهیم که ماشین آن‌ها توسط سازنده اصلی — کسانی که بهتر از هر کسی آن را می‌شناسند — ساخته شده است.”

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا