هاست پرسرعت
خودرو

لوگوی جدید لامبورگینی با تغییرات جزئی رونمایی شد

لوگوی جدید لامبورگینی با تغییرات جزئی رونمایی شد

لامبورگینی ایتالیا بعد از بیست سال از لوگوی جدید خود برای استفاده در محصولات آتی رونمایی کرد.

گاو خشمگین ایتالیا جدیدترین خودروسازی است که با تغییر لوگو به دنبال ارائه هویتی تازه است. این لوگو نه تنها در شبکه‌های مجازی لامبورگینی بلکه روی خودروهای واقعی نیز نقش بسته است. احتمال دارد جانشین هوراکان و اوروس پلاگین هیبریدی اولین خودروهایی باشند که در اواخر سال جاری میلادی از لوگوی جدید لامبورگینی استفاده می‌کنند.

لوگوی جدید لامبورگینی با تغییرات جزئی رونمایی شد

اما در این لوگو چه چیزی تغییر کرده است؟ با مقایسه این لوگو و لوگوی قبلی می‌توان حداقل تغییرات را مشاهده کرد. نوشته لامبورگینی هم‌اکنون اندکی پهن‌تر شده و رنگ‌های سفید و مشکی جزو رنگ‌های اصلی لوگو هستند و هویت واضح برند را به نمایش می‌گذارند. رنگ‌های زرد و طلایی جدید نیز به عنوان رنگ‌های مکمل بکار رفته‌اند. نکته جالب اینکه سوپر اسپرت ساز مشهور ایتالیایی از گاو مشهور خود بدون حاشیه استفاده کرده اما این لوگو فقط در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی لامبورگینی دیده می‌شود.

با این تفاسیر می‌توان گفت لوگوی جدید این خودروساز، مینیمال اما برجسته است. برند موردبحث که به همراه بنتلی، دوکاتی و ایتال دیزاین بخشی از گروه آئودی به شمار می‌رود اظهار داشته با تیم طراحی خود برای ارائه طیف جدیدی از نمادها همکاری کرده است. ظاهراً نوشته به‌روز لامبورگینی در لوگو اشاره‌ای به زبان طراحی تیز بکار رفته در سوپر اسپرت‌های لامبورگینی است و انتظار داریم علاوه بر جانشین هوراکان و اوروس پلاگین هیبریدی، پرچم‌دار ۱۲ سیلندر هیبریدی لامبورگینی یعنی روئلتو نیز به این لوگو مزین شود.

چهارمین محصول برند ایتالیایی در سال ۲۰۲۸ و به عنوان اولین خودروی برقی تاریخ لامبورگینی پدیدار خواهد شد. یک سال پس از گرندتورر ۲+۲ برقی لامبورگینی دومین نسل اوروس با قوای محرکه برقی تولید می‌شود. شایان ذکر است ایتالیایی‌ها سال قبل با رکوردشکنی جدید خود توانستند بیش از ۱۰ هزار خودرو را به دست مشتریان برسانند. هوراکان و اوروس تا پایان زمان تولید خود پیش فروش شده‌اند و سفارش‌های جدید روئلتو هم تا سال ۲۰۲۶ تحویل مشتریان نخواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۷ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا