هاست پرسرعت
بازی

ماد Life of Crime یک داستان جدید را به Red Dead Redemption 2 اضافه می‌کند

ماد Life of Crime یک داستان جدید را به Red Dead Redemption 2 اضافه می‌کند

مادسازان همیشه در زنده نگه داشتن بازی‌ها اثربخش بوده‌اند، سازنده‌ی ماد جدید بازی Red Dead Redemption 2، یعنی ماد Life of Crime نیز همین روند را پیش گرفته است.

اگر تجربه‌ی Red Dead Redemption 2 برای شما لذت‌بخش بود اما خود را بیش از حد محدود به شخصیت آرتور مورگان (Arthur Morgan) دیدید، یک ماد برای حل مشکل شما وجود دارد؛ Life of Crime یک پروژه‌ی جاه‌طلبانه است که هدف آن ارائه‌ی یک تجربه‌ی تک نفرۀ کاملاً تازه از تجسم دقیق راکستار (Rockstar)، از غرب وحشی است، به خصوص تجربه‌ی بازی در قالب شخصیتی به انتخاب خودتان.

ماد Life of Crime تنها یک بسته‌ی مأموریت ساده نیست. این ماد حتی با سکانس معرفی مخصوص به خود آغاز می‌شود، جایی که شخصیت مذکر یا مونث شما، از بازداشتگاه سیسکا (Siska Penitentiary)، پا به فرار می‌گذارد و بعد از آن با شخص جدیدی دیدن می‌کند که به او برای شروع حرفه‌ی جرم و جنایت جدیدش یاری می‌رساند. زمانی که وارد دنیای بیرون شوید، به یک درخت مهارت (Skill Tree) سفارشی برای ارتقای شخصیت خود دسترسی پیدا می‌کنید و دو مأموریت تازه را آغاز خواهید کرد؛ یک سرقت عمارت و یک سرقت قطار در کنار پول درآوردن از راه‌های همیشگی، چه قانونی و چه غیرقانونی.

سازنده‌ی این ماد، CruelMasterMC، در توضیحات جدید خود گفت:

تبلیغات

هدف کلی این ماد، بازی در نقش یک شخصیت کاملاً تازه است، در حالی که به بازی کردن می‌پردازید، می‌توانید سلاح‌ها را از اسلحه‌سازان خریداری کنید یا هرجایی در نقشه آن‌ها را دریابید و از طریق انجام مأموریت‌ها و موارد این‌چنین کسب درآمد کنید.

نسخه‌ای ابتدایی از Life of Crime مدتی در دسترس قرار گفته بود؛ اما بسیار سطحی و تنها شامل سرقت عمارت می‌شد که با شخصیت آرتور آن را انجام می‌دادید. این نسخه به دلیل عدم دریافت آپدیت، به خاطر فاصله گرفتن طولانی مدت CruelMasterMC از ساخت ماد، قوی ظاهر نشد. اما این سازنده با سناریونویسی خوش‌ذوقی برای RDR2 بازگشته و برنامه دارد تا گسترش‌دهنده‌های اساسی بسیاری مانند Life of Crime عرضه کند؛ شامل آپدیت‌های بیشتری برای سرقت‌ها و مأموریت‌های جایزه‌بگیر (Bounty Hunting) جدید.

با توجه به این موضوع که راکستار به دلیل تمرکز هرچه بیشتر روی GTA 6، رسمأ دیگر از Red Dead Online پشتیبانی گذشته را نخواهد کرد، این محتویات تک‌نفره جدید، در زمان خوبی پا به میدان گذاشته‌اند. در هر صورت، می‌توانید ماد Life of Crime را از طریق وب‌سایت Nexusmods دانلود نمایید.

MmfbInvisible bearded usermeysambMr.BadGuyآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)امیر گیمر(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪Jonah hexعلیAlbertJin sakaiحاج عرفانsamulSquatlatex2REZA_GTX

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا