هاست پرسرعت
بازی

مانعی برای Starfield در استفاده از فناوری DLSS وجود ندارد

مانعی برای Starfield در استفاده از فناوری DLSS وجود ندارد

بنا به اظهارات جدید رئیس بخش گیمینگ شرکت AMD، قرارداد شکل گرفته بین این شرکت و سازندگان Starfield، مانعی برای استفاده از تکنولوژی DLSS در این عنوان نخواهد بود.

تبلیغات

مدتی است که شرکت AMD در حال همکاری تبلیغاتی با استودیو‌های بازی‌سازی و برای تبلیغ تکنولوژی‌های مختلف خود از جمله FSR بوده؛ اما در رابطه با قرارداد این همکاری‌ها، سوالات بی‌پاسخی وجود دارد؛ برای مثال، آیا قرارداد همکاری AMD در ارتباط با یک توسعه‌دهنده خاص، آن را از همکاری با شرکت‌های رقیب از جمله Nvidia منع می‌کند یا خیر؟

از Star Wars Jedi: Survivor گرفته تا Starfield، همگی عناوینی بوده‌اند که طی همکاری با شرکت AMD و در زمان عرضه، تنها از فناوری FSR این شرکت بهره می‌بردند و خبری از فناوری مشابه آن یعنی DLSS نبوده است. اما در روز‌های اخیر، مثال نقضی برای این قضیه پیدا شد و احتمالات پیشین را تا حدودی کمرنگ کرد.

مانعی برای Starfield در استفاده از فناوری DLSS وجود ندارد

جدیداً مشخص شده که بازی Avatar: Frontiers of Pandora از زمان عرضه‌اش، از هر دو فناوری FSR و DLSS پشتیبانی خواهد کرد. این مسئله، کنجکاوی طرفداران بازی Starfield را برانگیخت تا دقیقاً بدانند قضیه از چه قرار است. در همین راستا، رسانه Verge طی مصاحبه‌ای با رئیس بخش گیمینگ شرکت AMD، فرانک آزور (Frank Azor)، از وی درخواست کرد تا در این رابطه شفاف‌سازی کند و آزور اینطور پاسخ داد:

اگر بتسدا بخواهد DLSS را به بازی Starfield اضافه کند، از پشتیبانی کامل AMD برخوردار است.

وی در ادامه اظهار داشت که AMD در پی امضای قرارداد همکاری با سازنده‌ها، صرفاً از آن‌ها «درخواست» می‌کند تا برای استفاده از فناوری FSR نسبت به سایر فناوری‌های ارتقا رزولوشن، ارجحیت قائل شوند.

شایعات قبلی اشاره داشته‌اند که احتمال عدم پشتیبانی Starfield از فناوری DLSS وجود دارد. اما حالا، مشخص شده که مانعی سر راه بتسدا (Bethesda) برای استفاده از این تکنولوژی وجود ندارد و همچنان می‌تواند با یک ‌به‌روزرسانی، آن را به نسخه رایانه‌های شخصی بازی Starfield اضافه کند. اما آیا چنین کاری را خواهد کرد؟ تنها زمان پاسخگو خواهد بود.

AMIR WAZOWSKIMasterDanielHalo reach 2𝕄𝕄𝔻 ℝ𝔼ℤ𝔸دکتره gsxrmeysambABDVDDarkSideMR.NEMESISkiller of trollsجان قمارباز3doکاکاسنگیکلاغRED DEAD & STARFIELD ❌ مخالف بازنشستگی سوسمار ❌UNCLE ARTHURمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Ali RexeGenlul-bookmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا