هاست پرسرعت
بازی

مایکروسافت از روکش‌های قابل تعویض Xbox Series X تحت عنوان Console Wraps رونمایی کرد

مایکروسافت از روکش‌های قابل تعویض Xbox Series X تحت عنوان Console Wraps رونمایی کرد

مایکروسافت (Microsoft)، از روکش‌های قابل تعویض کنسول‌ ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرده‌ و برای طراحی اولین نسخه این محصول، به سراغ Starfield رفته است.

تبلیغات

از زمان رونمایی کنسول ایکس باکس سری ایکس، نظرات راجع به طراحی ظاهری این کنسول ضد و نقیض بود؛ سادگی طراحی کنسول برای برخی جذاب و برای برخی دیگر، بیش از حد ساده به نظر می‌آمد. مایکروسافت هم در راستای رسیدگی به خواسته‌های گروه دوم، از روکش‌های رسمی و قابل تعویض خود برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرده است.

ما می‌دانیم که گیمرها می‌خواهند توانایی شخصی‌سازی کنسول های خود را داشته باشند و از بازی‌های مورد‌علاقه خود حمایت کنند؛ ما هم تصمیم گرفتیم گزینه‌ای را ارائه دهیم که مقرون به صرفه‌تر از خرید یک نسخه ویژه‌‌ی کنسول باشد.

روکش‌ها به طور اختصاصی برای ایکس باکس سری ایکس و دقیقاً متناسب با ابعاد و ظاهر این کنسول طراحی شده‌اند. همچنین برای حصول اطمینان از حفظ عملکرد کنسول، همه جزئیات در نظر گرفته شده است. برای مثال، تمام دریچه‌های کنسول بدون پوشش خواهند ماند و پایه‌های کوچکی به بخش پایین روکش‌ها اضافه شده تا اطمینان حاصل شود که هوا آزادانه از فضای زیرین کنسول به آن وارد می‌شود.

مونیک چاترجی (Monique Chatterjee)، مدیر ارشد طراحی مایکروسافت

مایکروسافت از روکش‌های قابل تعویض Xbox Series X تحت عنوان Console Wraps رونمایی کرد

در ادامه، چاترجی اضافه می‌کند که در طراحی این روکش‌ها، از بافت‌های خاص و طرح‌های سیلیکونی استفاده شده است:

روکش‌ها از پنل‌هایی با هسته‌ جامد به همراه بافت‌های پارچه‌ای با تکنولوژی بالا لایه‌بندی شده‌اند. روکش‌ها در اطراف کنسول شما تا شده و با یک محفظه قلاب و حلقه محکم می‌شوند. داخل روکش‌ها هم با طرح‌های سیلیکونی چاپ شده تا روکش را در جای خود نگه می‌دارد و از سر خوردن آن جلوگیری می‌کند.

نسخه Starfield این روکش‌ها که اولین نسخه‌ ساخته شده توسط مایکروسافت به‌شمار، در تاریخ ۲۶ مهرماه امسال (۱۸ اکتبر) و به قیمت ۴۹.۹۹$ عرضه خواهد شد؛ در حالی که نسخه Camo روکش‌ها در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) و به قیمت ۴۴.۹۹$ به دست مشتریان خواهد رسید.

تبلیغات
WalleR (ستاد مبارزه با بازنشستگی سوسمار)Parhamلئوناردو داوینچیدکتر gsxrRichmanآقای شکستهمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)MasterArshia.1meysambkiller of trollsامیر حسین3doکلاغunitedWorld eatersGame4EverHalfLifePHIL SPENSERSTmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا