هاست پرسرعت
بازی

مایکروسافت: بسیاری از انحصاری‌های پلی استیشن باکیفیت‌تر از آثار اختصاصی ایکس باکس هستند

مایکروسافت: بسیاری از انحصاری‌های پلی استیشن باکیفیت‌تر از آثار اختصاصی ایکس باکس هستند

مایکروسافت در دفاعیۀ اخیر خود اعتراف کرد که سونی انحصاری‌های بیشتری دارد و کیفیت‌ بسیاری از آن‌ها فراتر از عناوین ایکس باکس است.

این بیانیه در پروندۀ ارائه شده به سازمان‌ تنظیم بازار انگلستان درج شده است. مایکروسافت در دفاعیۀ اخیر خود متذکر شد که خرید اکتیویژن بلیزارد به نفع بازار خواهد بود؛ چرا که سونی در حال حاضر رهبر قاطع بازار است و تصاحب کمپانی اکتیویژن بلیزارد می‌تواند رقابتی مفید به وجود بیاورد:

به غیر از آن که [سونی] یک سازندۀ کنسول مسلط بر بازار است، یک ناشر قدرتمند نیز محسوب می‌شود. سونی تقریباً مقیاسی همانند اکتیویژن دارد و حدوداً کسب و کار آن دو برابر بخش نشر بازی‌های ویدیویی مایکروسافت است. فرنچایزهای فرست-پارتی (انحصاری) سونی مانند God of War ،The Last of Us و آی‌پی جدیدشان، یعنی Destiny 2، نمادین هستند.

در سال 2021، بیش از 280 عنوان فرست-پارتی و ترد-پارتی روی پلی استیشن عرضه شدند؛ این مقدار 5 برابر ایکس باکس است. سونی بازی‌های انحصاری بیشتری نسبت به مایکروسافت دارد که بسیاری از آن‌ها باکیفیت‌تر هم هستند. انحصاری‌های هر دو کمپانی نینتندو سونی در اروپا و سرتاسر جهان پرفروش‌ترین‌ها هستند.

تبلیغات

مایکروسافت در ادامه به بازی‌هایی مانند Final Fantasy 7 Remake ،Bloodborne و Silent Hill 2 Remake اشاره می‌کند و متذکر می‌شود که سونی جلوی انتشارشان روی ایکس باکس را گرفته است.

مایکروسافت در ادامه متذکر شد:

این غیرقابل انکار است که سونی با نسبت 2 به 1، رهبر بازار کنسول است و این موضوع با در دسترس نبودن یک فرنچایز تغییر نمی‌کند.

نظر شما در این باره چیست؟

FernandoXgamer 2323KianEnzeLonesome guyJim HawkinsEllie TerminatorUNCLE ARTUREA GAMERPayaCastThe Beast MasterPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷هادی صفایی💙Ragnarök is here❄DARKSIRENMmfb🏴🏴🏴AlirezaGamersaNimaHaj Clankarmanmohammadsh3785more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا