هاست پرسرعت
بازی

مایکروسافت قرارداد ۱۰ ساله عرضه Call of Duty روی نینتندو را امضا کرد

مایکروسافت قرارداد ۱۰ ساله عرضه Call of Duty روی نینتندو را امضا کرد

برد اسمیث، رئیس مایکروسافت امروز تایید کرد این شرکت یک توافق ۱۰ ساله برای عرضه مجموعه Call of Duty روی کنسول‌های نینتندو «در روز مشابه با کنسول‌های ایکس باکس و با تمامی ویژگی‌ها و برابری محتوا» امضا کرده است. او در توییتر نوشت:
«مایکروسافت و نینتندو مذاکره کرده و یک توافق قانونی ۱۰ ساله امضا کردند تا سری Call of Duty در یک روز با ایکس باکس با ویژگی‌های یکسان و برابری محتوا برای بازیکنان نینتندو عرضه شود تا آن‌ها هم بتوانند مانند گیمرهای ایکس باکس و پلی استیشن از این مجموعه لذت ببرند. ما متعهد هستیم تا به دیگر پلتفرم‌های گیمینگ دسترسی برابر بلندمدت برای کالاف دیوتی بدهیم که باعث انتخاب بیشتر برای بازیکنان بیشتر و رقابت بیشتر برای بازار گیمینگ می‌شود».

بیانیه قرارداد ده ساله بین مایکروسافت و نینتندو برای عرضه دسترسی برابر بلندمدت برای Call of Duty

ردموندی‌ها در دسامبر سال گذشته گفته بودند تعهد ۱۰ ساله‌ای به شرکت نینتندو پیشنهاد داده‌اند تا مجموعه Call of Duty را برای کنسول‌های شرکت ژاپنی عرضه کنند و امروز توافق‌نامه قانونی آن امضا شده است. مجموعه کالاف دیوتی از سال ۲۰۱۳ و عرضه بازی Call of Duty: Ghosts برای Wii U، دیگر روی کنسول‌های نینتندو عرضه نشده بود؛ اما طرفداران نینتندو از این به بعد می‌توانند مانند دیگر گیمرها از این شوتر محبوب لذت ببرند.

معامله ۶۸.۷ میلیارد دلاری خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ابتدا در ژانویه ۲۰۲۲ اعلام شد و در هر دو منطقه آمریکا و اروپا با مقاومت سونی در ادارات تنظیم رقابت رو‌به‌رو شده است. کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده در دسامبر گفته بود می‌خواهد مانع از تکمیل معامله شود و از آسیب این معامله به رقابت در کنسول‌های بازی و سرویس‌های اشتراکی توسط منع کردن یا کاهش دسترسی رقبا به محتوای محبوب اکتیویژن بلیزارد ابراز نگرانی کرده بود.

شرکت مایکروسافت هم بارها تاکید کرده نمی‌خواهد مجموعه Call of Duty را از روی پلتفرم پلی استیشن حذف کند و مدعی شده بود تا زمانی‌که پلی استیشنی وجود داشته باشد، این سری برای آن عرضه خواهد شد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا