هاست پرسرعت
بازی

مایکروسافت: پلیرهای Call of Duty منحصر به فرد و ویژه نیستند

مایکروسافت: پلیرهای Call of Duty منحصر به فرد و ویژه نیستند

در حال حاضر بر سر تکمیل قرارداد اکتیویژن بلیزارد، نبردی تمام عیار میان سونی و مایکروسافت در جریان است و هر دو تلاش می‌کنند تا به هر نحوی رویه را به نفع خود تغییر دهند.

مایکروسافت در بیانیۀ اخیر خود، Elder Scrolls 6 را یک بازی با مقیاس متوسط توصیف کرد و حالا سعی می‌کند تا اهمیت Call of Duty و جامعۀ گیمری آن را ناچیز توصیف کند. آن‌ها در دفاعیۀ جدید خود به سازمان تنظیم بازار انگلستان، پلیرهای Call of Duty را چنین توصیف کردند:

تبلیغات

در مقایسه با گیمرهای فرنچایزهای معروف دیگر، پلیرهای Call of Duty از نظر هزینه کردن روی محتویات درون بازی یا تجربۀ مداوم، خاص و منحصر به فرد نیستند. Call of Duty یک فاکتور محوری حول انتخاب پلتفرم نیست. داده‌های جمع‌آوری شده از پلتفرم ایکس باکس نشان می‌دهد که میان سال‌های 2016 و 2022، [XX] درصد از گیمرهای جدید ایکس باکس، هیچوقت Call of Duty را خریداری یا تجربه نکرده‌اند. این آمار و ارقام نشان می‌دهند که بازی مذکور یک کشش قابل توجه در انتخاب پلتفرم به وجود نمی‌آورد.

نظر شما در این باره چیست؟

.شبح .gsxrEA GAMEREzio Auditore da FirenzeEllie MillerPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷ghost(Free Tomaj)SquatlatexDARKSIRENarmanKratosمیام رو خطتJinxInvisible bearded userTemorO2Immortal SpartanChris redfieldM.KhOld_axeTlou part 2 game of the centurymore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا