هاست پرسرعت
بازی

مایکل جردن ستاره طرح روی جلد نسخه‌های ویژه بازی NBA 2K23 است

مایکل جردن ستاره طرح روی جلد نسخه‌های ویژه بازی NBA 2K23 است

شرکت 2K Games در کنار اعلام تاریخ انتشار بازی NBA 2K23 تایید کرد که مایکل جردن در طرح روی جلد دو نسخه‌ی ویژه از این عنوان حضور دارد.

چندی پیش 2K Games اعلام کرد که به‌زودی از بازی NBA 2K23 رونمایی خواهد شد. در همین راستا، اخیراً جزئیات جدیدی از آن منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، مایکل جردن (Michael Jordan)، بسکتبالیست مشهور سابق، ستاره طرح روی جلد NBA 2K23 Michael Jordan Edition و همچنین نسخه‌ی محدود NBA 2K23 Championship Edition خواهد بود. همچنین تایید شده است که بازی NBA 2K23 در تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، پیش‌خرید عنوان مذکور نیز از تاریخ 7 جولای (16 تیر) آغاز می‌شود.

طبق گفته‌ی 2K Sports، در طی دو روز آینده کاورهای بیشتری از ورزشکاران بسکتبالیست برای بازی NBA 2K23 نمایش داده می‌شود و به دنبال آن نیز قیمت‌گذاری بازی اعلام خواهد شد. مایکل جردن پیش از این در طرح روی جلد بازی‌های NBA 2K11، NBA 2K12 و نسخه‌ی ویژه‌ی NBA 2K16 حضور داشته است.

بازی NBA 2K23، چالش جردن را دوباره معرفی می‌کند که در آن بازیکنان باید 15 لحظه‌ی خاص و نمادین از دوران حرفه‌ای مایکل جردن را بازسازی کنند. این بخش شامل نسخه‌های بازسازی شده از 10 چالش اصلی NBA 2K11 به همراه 5 چالش جدید خواهد بود.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی NBA 2K23: Michael Jordan Edition را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود 720
دانلود 1080
امیر حسینJin sakaiDARKSIRENBombsamDr.PyroKratosعلیInvisible bearded userAliJonah hexیوهان

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا