هاست پرسرعت
بازی

مبارزه ددپول و ولورین در تصاویر پشت صحنه Deadpool 3

مبارزه ددپول و ولورین در تصاویر پشت صحنه Deadpool 3

تصاویر جدیدی از پشت صحنه Deadpool 3 منتشر شده که نمایانگر رویارویی ددپول و ولورین می‌باشد.

تبلیغات

پس از تصاحب فاکس قرن بیستم توسط کمپانی دیزنی، مهمترین مسئله‌ای که شگفتی مخاطبین را در پی داشت، حضور شخصیت‌های گروه‌هایی همچون مردان ایکس و ۴ شگفت‌انگیز در دنیای سینمایی مارول بوده است. مسئله‌ای که پس از سال‌ها انتظار بالاخره برای نخستین‌بار در فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) به وقوع خواهد پیوست و شاهد حضور شخصیت‌های مختلفی از کمیک‌های مارول بر پرده سینما می‌باشیم.

با وجود آن که هیچ اطلاعاتی از داستان و وقایع Deadpool 3 در دسترس نمی‌باشد اما می‌دانیم که شخصیت‌هایی نظیر ولورین هیو جکمن و الکترا جنیفر گارنر در آن حضور خواهند داشت. اتفاقی که ثابت می‌کند این فیلم حول محور جهان‌های موازی جریان داشته و وید ویلسون رایان رینولدز با شخصیت‌های مختلفی از فیلم‌های گذشته مارول روبرو خواهد شد.

حال نیز تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم مورد انتظار منتشر شده که مربوط به رویارویی ولورین و ددپول می‌شود. رویارویی جذابی که قطعاً طرفداران دنیای سینمایی مارول را به وجد خواهد آورد و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده نمایید.

فیلم Deadpool 3 به کارگردانی شان لوی و به عنوان بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول برای اکران در تاریخ ۴ مه ۲۰۲۴ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: CBR

مبارزه ددپول و ولورین در تصاویر پشت صحنه Deadpool 3OrinسیناDARKSIRENXerexplaymrLonesome guy𝕄𝕄𝔻 ℝ𝔼ℤ𝔸Ali_pxunitedامیر حسینMsadeq361Black SwordsmanAmir_NNArtin_Gamearv-alkalineֆǟʍʊʀǟɨRedDevilsHunter卂爪丨尺乙卂尺乇丨Kieblackmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا