هاست پرسرعت
بازی

مدت زمان بخش داستانی Mortal Kombat 1 به اندازه دو نسخه قبلی خواهد بود

مدت زمان بخش داستانی Mortal Kombat 1 به اندازه دو نسخه قبلی خواهد بود

معمولا بخش داستانی بازی‌های مبارزه‌ای جزو نقاط ضعف آن‌ها محسوب می‌شود، اما سری Mortal Kombat جزو معدود عناوینی است که از این قائده پیروی نمی‌کند.

تبلیغات

اکنون به نظر می‌رسد که Mortal Kombat 1 نیز همین مسیر را پیش گرفته، و قرار است در این جهان دوباره ساخته شده، شاهد داستان هیجان‌انگیزی باشیم؛ اما برای اتمام بخش داستانی بازی چه قدر زمان نیاز خواهیم داشت؟

این سوال اخیرا از اد بون (Ed Boon)، رییس استودیو ندررلم (NetherRealm)، و یکی از خالقین اصلی سری Mortal Kombat، پرسیده شد، او گفت که روند داستان Mortal Kombat 1 به اندازه دو نسخه قبلی این بازی، یعنی Mortal Kombat 11 و Mortal Kombat X، خواهد بود. برای اتمام هر یک از این دو نسخه، به ۵ الی ۶ ساعت زمان نیاز داشتید که در صورت تکمیل محتوای اضافی بازی، به ۱۶ الی ۱۷ ساعت نیز می‌رسید. برای همین احتمالا اتمام بخش داستانی نسخه جدید، به مدت زمانی مشابه نیاز خواهد داشت.

طی آخرین نمایش بازی در مراسم کامیک‌کان سن‌دیگو، این استودیو اعلام کرد که شخصیت‌های Li-Mei، Tanya و Baraka از کاراکترهای اصلی بازی خواهند بود و در کنار آن Homelander از سریال The Boys، کاراکتر Omni-Man از سری Invincible و Peacemaker از DC به عنوان شخصیت‌های مهمان در محتوای‌ اضافی بازی حضور خواهند داشت. در نهایت احتمالا باید شاهد انتشار تریلری رسمی و رونمایی از دو شخصیت Reiko و Motaro باشیم.

Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر امسال (۲۸ شهریور ۱۴۰۲)، برای PS5، Xbox Series X/S، Nintendo Switch و PC عرضه خواهد‌ شد.

تبلیغات
Legend Killermrکاربر شماره 85red-eyed Banished KnightsorenaPro gamerEzio (Spider-Man Edition)Screaming DemonmeysambYohanaمحمدامین حیدریامیر حسینError macroMastersnowgirlA,,shmarioPersian Kingباسم ابن اسحاقDanialRanjbarzadehmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا