هاست پرسرعت
بازی

مدت زمان گیم‌‌پلی Assassin’s Creed Mirage بین 15 الی 20 ساعت خواهد بود

مدت زمان گیم‌‌پلی Assassin’s Creed Mirage بین 15 الی 20 ساعت خواهد بود

مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، معاون تهیه‌کننده‌ی اجرایی Assassin’s Creed می‌گوید مدت زمان بازی Assassin’s Creed Mirage تقریباً به اندازه‌ی عناوین قدیمی این فرنچایز است.

شب گذشته سرانجام یوبیسافت (Ubisoft) با انتشار تریلری سینمایی از بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد و این شرکت به ارائه‌ی جزئیات هیجان‌انگیزی از این اثر پرداخت. بازی مذکور بر خلاف عناوین نقش‌آفرینی جهان باز اخیر سری Assassin’s Creed، عنوانی کوچکتر و متمرکز بر مخفی کاری خواهد بود و یوبیسافت آن را به عنوان ادای احترامی به بازی های قدیمی این فرنچایز می‌داند.

تبلیغات

تهیه‌کننده‌ی بازی Assassin’s Creed Mirage در مصاحبه با وب‌سایت IGN اظهار داشت که این پروژه برای جشن گرفتن سالگرد 15 سالگی فرنچایز Assassin’s Creed طراحی و ساخته شده است. آقای کوته همچنین اشاره کرد که مدت زمان این بازی بین 15 الی 20 ساعت خواهد بود و از این نظر نزدیک به مدت زمان عناوین قدیمی Assassin’s Creed است.

شرکت یوبیسافت تایید کرده است که نسخه‌ی استاندارد بازی Assassin’s Creed Mirage با قیمت 50 دلار در خرده‌فروشی‌ها به فروش می‌رسد. این بازی در سال 2023 میلادی برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلتفرم PC و سرویس‌های استیدیا و آمازون لونا عرضه خواهد شد.

DARKSIRENJailor70CorvoRebel2292Tlou part 2 game of the centuryeddy77Godofwar0385mahdi12345KHEDER_Pro_GamermeysambAMIR WAZOWSKIMehran.BaJin sakaiامینAlishzناتی گادvahid gamermohammad reza gamerمتینmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا