هاست پرسرعت
بازی

مدیرعامل مایکروسافت از تایید خرید اکتیویژن بلیزارد اطمینان دارد

مدیرعامل مایکروسافت از تایید خرید اکتیویژن بلیزارد اطمینان دارد

ساتیا نادلا (Satya Nadella)، مدیرعامل مایکروسافت، می‌گوید از مورد تایید قرار گرفتن خرید اکتیویژن بلیزارد توسط نهادهای نظارتی بسیار مطمئن است.

خرید 68.7 میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) توسط مایکروسافت بزرگترین معامله صنعت بازی به شمار می‌آید. این خرید در حال حاضر توسط نهادهای مختلف نظارتی مورد بررسی قرار گرفته و مراحل تاییدیه خود را می‌گذارند.

آقای نادلا در مصاحبه‌ی جدید خود با بلومبرگ (Bloomberg) اظهار داشت:

به طور طبیعی هر خریدی در این ابعاد مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما ما از تاییدیه نهایی آن بسیار مطمئن هستیم.

تبلیغات

ساتیا نادلا در بخش دیگری از مصاحبه با بلومبرگ توضیح داد که مایکروسافت چهارمین بازیکن از پنجمین بازیکن بزرگ در صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود و وی سونی را بزرگترین بازیکن می‌داند. مدیرعامل مایکروسافت همچنین اظهار داشت که این شرکت همچنان قصد دارد به رقابت در این صنعت ادامه دهد.

مدتی پیش نهاد ناظر بر رقابت و بازار بریتانیا اعلام کرد که به دلیل برخی نگرانی‌ها در مورد مسائل ضد انحصار، بررسی تحقیقات در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد به مرحله‌ی دوم وارد شده است.

سازمان دیده‌بان نگران تاثیری است که خرید اکتیویژن بلیزارد می‌تواند بر توانایی پلی استیشن برای رقابت داشته باشد، زیرا این معامله باعث می‌شود مایکروسافت مالکیت سری Call of Duty را به دست آورد. با این حال فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس، متعهد شده است تا آی‌پی Call of Duty را برای چند سال دیگر پس از پایان قرارداد بازاریابی فعلی سونی با اکتیویژن، روی پلی‌استیشن در دسترس قرار دهد.

انتظار می‌رود که قرارداد فعلی مابین سونی و اکتیویژن در خصوص Call of Duty، شامل بازی‌های Modern Warfare 2 و Warzone 2 و همچنین بازی جدید استودیوی تری‌آرک (Treyarch) باشد که طبق گزار‌ش‌ها ممکن است این اثر تا سال 2024 عرضه نشود.

Mr.BadGuyمیام رو خطتChiefBahramDr.PyroXboss Series 5o0ashil0oall time play gameامیر حسینDARKSIRENmeysambvitto corleoneRezaAlborzSkyrim : The Elder Scrolls VBehzaaad❾❻︵✎﹏ȏṃıԀvahid gamerAmirجیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا