مدیر اجرایی استودیوهای Maxis، Bioware و Motive از EA جدا شد
مدیر اجرایی استودیوهای Maxis، Bioware و Motive از EA جدا شد
سامانتا رایان (Samantha Ryan)، از مدیران با سابقه EA، که مسئولیت استودیوهای مختص به بازیهای تکنفره و شبیهساز زندگی را برعهده داشت، از این کمپانی جدا شد.
سخنگوی EA، طی خبری توضیح داد که سامانتا قصد داشت تا پروژهها و مسیر کاری جدیدی را پیش بگیرد و با اینکه این جدایی برای ما اتفاقی غمانگیز است، ما از این تصمیم او حمایت میکنیم.
خانم ریچل فرانکلین (Rachel Franklin)، جایگزین او خواهد شد و مدیریت استودیوهای Maxis، Full Circle، BioWare و Motive Studios را به دست خواهد گرفت.
فرانکلین حدود ۶ سال به صورت جداگانه در EA فعالیت داشته است. او ابتدا در سال ۲۰۱۳ به عنوان معاون رییس و مدیرکل استودیوی Maxis فعالیت میکرد و پس از سه سال در ۲۰۱۶ از این شرکت جدا شد و در Meta به عنوان رییس بخش ارتباطات VR، فعالیت داشت تا اینکه در سال ۲۰۲۰ به عنوان معاون رییس بخش Positive play به EA بازگشت.
رایان، که به مدت ۸ سال در EA فعالیت داشت، پس از دو بخش شدن این شرکت، در تلاشی برای توانمندی بیشتر نیروی خلاق این دو گروه، از EA جدا شد.
در ماه ژوئن (خرداد)، آقای اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، طی خبری اعلام کرد که برای افزایش سرعت بازدهی و ارزش بخشیدن به سازندهها و پلیرها، این شرکت به دو بخش سرگرمی و ورزش تقسیم خواهد شد.
بخش سرگرمی یا EA Entertainment، روی بازیهای لایسنس شده مانند، Battlefield ،Mass Effect ،Dead Space و بازیهای اورجینال EA فعالیت خواهد کرد.
بخش ورزشی یا EA Sports نیز، روی عناوین ورزشی این کمپانی که شامل EA Sports FC و بازی های فوتبال آمریکایی میشوند، تمرکز خواهد داشت.