هاست پرسرعت
بازی

مدیر اجرایی House of the Dragon از این سریال کناره‌گیری کرد

مدیر اجرایی House of the Dragon از این سریال کناره‌گیری کرد

میگل سپاچنیک به عنوان مدیر اجرایی فصل اول سریال House of the Dragon از حضور در فصل دوم این سریال کناره‌گیری کرده است.

پخش فصل اول سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) به تازگی از شبکه اچ‌بی‌او شروع شده است. پس از پخش قسمت اول و عملکرد بسیار خوب آن، مدیران شبکه اچ‌بی‌او از تمدید این سریال برای فصل دوم خبر دادند.

حالا شبکه اچ‌بی‌او خود را آماده ساخت فصل دوم سریال «خاندان اژدها» می‌کند. در همین راستا، اعلام شده که یکی از مدیران اجرایی فصل اول سریال یعنی میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik) از این سریال کناره‌گیری کرده است.

سپاچنیک علاوه بر اینکه یکی از مدیران اجرایی سریال «خاندان اژدها» بوده، برخی از قسمت‌های آن را کارگردانی کرده است و سابقه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را نیز در کارنامه خودش دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که میگل سپاچنیک به دلیل خستگی ناشی از سه سال کار طاقت‌فرسا بر روی فصل اول سریال «خاندان اژدها» از این اثر کنار رفته تا وظیفه مدیریت اجرایی سریال برای فصل دوم تنها بر روی دوش رایان کوندال (Ryan Condal) قرار بگیرد. رایان کوندال با همکاری نزدیک با جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) فصل دوم سریال را خواهد ساخت.

تبلیغات

البته میگل سپاچنیک همچنان با شبکه ا‌چ‌بی‌او قرارداد دارد و قرار است در پروژه‌های جدیدی با این شبکه همکاری کند و همچنان یکی از تهیه‌کنندگان سریال «خاندان اژدها» خواهد بود. او در همین رابطه گفته:

برای من کار در دنیای بازی تاج و تخت و به خصوص دو سال کار بر روی پیش‌درآمد آن برای چندین سال گذشته واقعا یک افتخار بوده است. من از نتیجه کار بسیار خشنود هستم و افتخار می‌کنم که بیننده‌ها از آن راضی هستند. با اینکه خروج از سریال برای من بسیار سخت بود اما تصمیم درستی بود. برای رایان و تیم سازنده سریال در فصل دوم آرزوی موفقیت می‌کنم و خوشحالم که الن تیلور با تجربه به جمع آن‌ها اضافه شده است.

پس از خروج میگل سپاچنیک نیز شبکه اچ‌بی‌او یکی دیگر از کارگردان‌های باسابقه سریال «بازی تاج و تخت» یعنی الن تیلور (Alan Taylor) را به خدمت گرفته تا به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و همچنین کارگردان چندین قسمت در فصل دوم سریال «خاندان اژدها» حضور داشته باشد.

منبع: هالیوود ریپورتر

SoLTaNmeysambDARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا