هاست پرسرعت
بازی

مذاکره کارگردان و بازیگر Alita: Battle Angel برای حضور در دنباله احتمالی فیلم

مذاکره کارگردان و بازیگر Alita: Battle Angel برای حضور در دنباله احتمالی فیلم

فیلم Alita: Battle Angel در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما رفت و با نقدهای متوسط منتقدان مواجه شد و در گیشه جهانی هم ۴۰۵ میلیون دلار فروش کرد تا نتواند هزینه ساخت خود را بازگرداند. در هر حال در ادامه این فیلم اکشن سایبرپانکی توانست کم کم در بین عموم محبوبیت پیدا کند تا جایی‌که بسیاری دلیل عدم موفقیت آن را تبلیغات ضعیف فاکس قرن بیستم و انتظارات بیش از حد منتقدان و نقدهای سخت‌گیرانه آن‌ها بدانند و کمپینی برای ساخت دنباله فیلم آلیتا: فرشته جنگ توسط دیزنی ایجاد شود.

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آرزو طرفداران آلیتا ممکن است به‌زودی به واقعیت تبدیل شود. جان لاندو، تهیه‌کننده فیلم آلیتا: فرشته جنگ در مصاحبه با Screen Rant فاش کرد که آن‌ها در حال کار روی ساخت دنباله احتمالی فیلم Alita Battle Angel هستند، اما در این مقطع هنوز دیزنی به شکل کامل چراغ سبز نشان نداده است. او در ادامه صحبت‌های خود فاش کرد که صحبت‌ها و مذاکراتی با رابرت رودریگز، کارگردان قسمت اول و رزا سلزار، بازیگر نقش آلیتا برای حضور در فیلم Alita Battle Angel 2 داشته‌اند.

اشک ریختن آلیتا در فیلم Alita: Battle Angel

لاندو گفت که هر دو آن‌ها آماده حضور در این فیلم هستند و یکی از برنامه‌های آن‌ها استفاده از فناوری‌ها و تکنیک‌های استفاده شده جدید در فیلم Avatar: Way of Water برای ساخت فیلم Alita: Battle Angel 2 است. اگرچه ساخت دنباله فیلم آلیتا: فرشته جنگ هنوز قطعی نیست، اما ظاهرا دیزنی به ساخت این فیلم علاقه‌مند است و صحبت‌هایی با جیمز کامرون، تهیه‌کننده فیلم پس از موفقیت فیلم Avatar 2 داشته است و به‌نظر می‌رسد که دو طرف علاقه‌مند به گسترش همکاری با یکدیگر هستند.

فیلم Alita: Battle Angel اقتباسی از مانگایی محبوب به همین نام است که داستان یک دختر سایبورگی به‌نام آلیتا را دنبال می‌کند که به شکل یک قراضه بیدار می‌شود و خاطره‌ای از گذشته خود ندارد. او حالا تلاش می‌کند تا خاطرات خود را بازیابی کند و در عین حال با ماهیت واقعی و گذشته خود کنار بیاید و همچنین با مشکلات زندگی جدیدش مواجه شود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا