هاست پرسرعت
بازی

مرگ پدر جنیفر انیستون در سن 89 سالگی

مرگ پدر جنیفر انیستون در سن 89 سالگی

جان انیستون، پدر بازیگر مشهور جهان جنیفر انیستون در سن 89 سالگی دار فانی را وداع گفت.

قطعاً خانواده هنرمند انیستون برای مردم به حد کافی شناخته شده هستند. پدر جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) به نام جان انیستون (John Aniston)، بازیگر یونانی آمریکایی شناخته شده‌ای که در آثار محبوبی همچون Mad Men و American Dreams به ایفای نقش پرداخته بود، در کمال تاسف در سن 89 سالگی از دنیا رفت.

جنیفر انیستون این خبر را طی یک پیام غم‌انگیز با مردم جهان به اشترام گذاشت و اعلام نمود که:

پدر عزیز من… تو یکی از زیباترین انسان‌هایی بودی که من در طول زندگی شناخته‌ام. بسیار شکرگذارم که تو بدون هیچ دردی و با آرامش به سمت آسمان‌ها رهسپار شدی. تا آخرین روز جهان هستی دوستت خواهم داشت. من را فراموش نکن.

تبلیغات

یکی از سریال‌هایی که به شهرت این بازیگر کمک به سزایی کرده بود، Days of Our Lives نام داشته است. او با نقش آفرینی در این سریال شخصیت ماندگاری را به تصویر کشید و به دلیل تعهدش به نقش خود در این مجموعه، برنده جایزه یک عمر دستاورد هنری در جشنواره امی شد که تشویق حاضرین را در پی داشت.

این بازیگر دو رگه در سال 1934 میلادی (1312 شمسی) در کشور یونان چشم به جان گشود و سپس با خانواده خود به ایالات متحده آمریکا مهاجرت نمود. او با تحصیل در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا موفق شد تا مدرک لیسانس خود را در رشته هنرهای تئاتر دریافت کرده تا حرفه بازیگری را آغاز نماید. او همچنین در نیروی دریایی ایالات متحده به عنوان ستوان سال‌ها به خدمت مشغول بود.

قطعاً جان انیستون تا ابد در یاد خانواده، عزیزان و طرفدارنش جاودانه خواهد ماند.

منبع: مووی‌وب

DARKSIREN🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Mehran.Baگیمر غمگینKinorasasaPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷محمدرضا نوروزی
حتما بخوانید : تلویزیون سونی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا