هاست پرسرعت
بازی

مسترکارت جدید ایکس باکس شامل امتیازاتی است که می‌توان در بازی‌ها از آن استفاده کرد

مسترکارت جدید ایکس باکس شامل امتیازاتی است که می‌توان در بازی‌ها از آن استفاده کرد

مایکروسافت (Microsoft) اواخر ماه جاری میلادی کارت اعتباری ویژه‌ای را عرضه می‌کند که به صورت انحصاری در اختیار تسترهای ایکس باکس در ایالات متحده قرار خواهد گرفت.

تبلیغات

مسترکارت ایکس باکس (Xbox Mastercard) یک کارت اعتباری بدون کارمزد سالانه است که توسط Barclays صادر می‌شود و خریدهای انجام شده با استفاده از این کارت، امتیازاتی را ایجاد خواهد کرد که می‌توان آن‌ها را در بازی‌ها و خدمات ایکس باکس به کار گرفت.

دیو مک کارتی (Dave McCarthy)، مدیر بخش خدمات ایکس باکس در این باره توضیح می‌دهد:

با کارت اعتباری Xbox Mastercard، بازیکنان می‌توانند با خریدهای روزانه امتیاز کسب کرده و از این امتیازات در بازی‌ها و خدمات Xbox.com بهره ببرند. مسترکارت ایکس باکس از تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) به طور انحصاری برای اینسایدرهای ایکس باکس در ۵۰ ایالات آمریکا قابل دسترسی خواهد بود و در سال ۲۰۲۴ برای تمام دارندگان ایکس باکس در ۵۰ ایالات آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت.

مسترکارت ایکس باکس به Microsoft Rewards مرتبط نیست، بنابراین یک امتیاز جداگانه محسوب می‌شود که می‌توان از طریق خرید با کارت، آن را به دست آورد. هر ۱ دلار خرج شده یک امتیاز ایجاد می‌کند و ۱۵۰۰ امتیاز برای دریافت کارت هدیه ۱۵ دلاری‌ای که در فروشگاه آنلاین ایکس باکس قابل خرید است کافی خواهد بود.

دارندگان مسترکارت ایکس‌ باکس می‌توانند به ازای هر ۱ دلاری که برای محصولات واجد شرایط از فروشگاه آنلاین مایکروسافت خرج می‌کنند، پنج امتیاز، به ازای هر ۱ دلاری که برای سرویس‌های استریم مانند نتفلیکس و دیزنی پلاس خرج می‌شود، سه امتیاز و به ازای هر ۱ دلاری که برای سرویس‌های تحویل مانند Grubhub و DoorDash هزینه می‌کنند، سه امتیاز کسب کنند.

مسترکارت جدید ایکس باکس شامل امتیازاتی است که می‌توان در بازی‌ها از آن استفاده کرد.

دارندگان کارت همچنین پس از اولین خرید خود، ۵۰۰۰ امتیاز (به ارزش ۵۰ دلار) به همراه سه ماه اشتراک Xbox Game Pass Ultimate برای اعضای جدید گیم پس دریافت خواهند کرد. اگر از قبل عضو گیم پس هستید، این سه ماه را می‌توانید به دوستان یا خانواده خود هدیه دهید.

پنج طرح برای مسترکارت ایکس باکس وجود دارد که می‌توانید آن را با یک برچسب بازی شخصی‌سازی کنید. اینسایدرهای ایکس باکس در ایالات متحده، آلاسکا و هاوایی می‌توانند از تاریخ ۲۱ سپتامبر برای دریافت کارت اقدام کنند. مایکروسافت می‌گوید که کارت‌های اعتباری مورد بحث ما به صورت موجی در پاییز امسال در اختیار اینسایدرها قرار خواهند گرفت.


شرایط و ضوابط کامل مسترکارت ایکس باکس در اینجا موجود است.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: The Verge

محمد مهدیAshen undead the bearerحمیدرضا فروزانMinecrosoftهادی صفائیAMIR 007WalleR (سهام دار بتزدا)مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Tahaicیه گیمر ساده3doچپ دستGubaruکاکاسنگیsky reapermeysamb∞xoyapRichmanآریا حمیدیانmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا