هاست پرسرعت
بازی

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Forspoken

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Forspoken

فاصله چندانی تا عرضه رسمی بازی Forspoken باقی نمانده است. این اثر در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) در دسترس کاربران پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، استودیو Luminous Productions طراح و توسعه‌دهنده بازی Forspoken، مشخصات سیستم مورد نیاز این اثر روی رایانه‌های شخصی را منتشر کرد. در ابتدا باید گفت تجربه این بازی نیاز به ۱۵۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ (به‌روزرسانی بعد از ماه نوامبر سال ۲۰۱۹) ۶۴ بیتی یا ویندوز ۱۱ نیاز خواهد داشت.

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Forspoken

برای اجرای این اثر روی رایانه‌های شخصی حداقل نیاز به پردازنده‌ی اینتل Core i7-3770 با فرکانس ۳٫۷ گیگاهرتز یا AMD Ryzen 5 1600 با فرکانس ۳٫۷ گیگاهرتز، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 با ۶ گیگابایت حافظه VRAM یا AMD Radeon RX 5500 XT با حافظه ۸ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت حافظه رم نیاز خواهید داشت. ساخته Luminous Productions در این حالت با رزولوشن ۷۲۰ و نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد.

همچنین تجربه این اثر با سیستم پیشنهادی اعلام‌شده از جانب سازندگان نیازمند به پردازنده‌ی اینتل Core i7-8700K با فرکانس ۳٫۷ گیگاهرتز یا AMD Ryzen 5 3600 با فرکانس ۳٫۷ گیگاهرتز، کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 3070 با ۸ گیگابایت حافظه VRAM یا AMD Radeon RX 6700 XT با حافظه ۱۲ گیگابایت و ۲۴ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. بازی Forspoken در این حالت با رزولوشن ۱۴۴۰ و نرخ فریم ۳۰ در دسترس خواهد بود. در حالت پیشنهادی استفاده از حافظه SSD توصیه شده است.

درنهایت باید گفت برای تجربه این اثر روی حالت Ultra نیاز به پردازنده‌ی اینتل Core i7-12700 یا AMD Ryzen 5 5800X با فرکانس ۳/۸ گیگاهرتز، کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4080 با ۱۶ گیگابایت حافظه VRAM یا AMD Radeon 6800 XT با ۱۶ گیگابایت حافظه و ۳۲ گیگابایت حافظه رم خواهید داشت. حالت اولترا بازی با رزولوشن ۲۱۶۰ و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد. از طرفی دیگر نیز استفاده از حافظه NVMe SSD برای این حالت اجباری است.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با gsxr و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا