هاست پرسرعت
بازی

مشخص شدن آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو با نام The Movie Critic

مشخص شدن آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو با نام The Movie Critic

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو، کارگردان آثاری چون فیلم Pulp Fiction و فیلم Once Upon a Time in Hollywood مشخص شده است. این فیلم قرار است The Movie Critic نام داشته باشد و تارانتینو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. منابع نزدیک می‌گویند که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار است از پاییز ۲۰۲۳ آغاز شود و فیلم The Movie Critic قرار است دهمین و آخرین فیلم تارانتینو باشد.

اطلاعات خیلی زیادی از فیلم The Movie Critic در دسترس نیست، اما منابع نزدیک داستان این فیلم را در لس آنجلس اواخر دهه ۷۰ میلادی توصیف کرده‌اند و شخصیت اصلی این فیلم قرار است یک شخصیت زن باشد. این احتمال وجود دارد که تمرکز داستان فیلم The Movie Critic روی پائولین کیل، یکی از تاثیرگذارترین منتقدان سینمای تمام دوران یا با الهام از آن باشد. او در سال ۲۰۰۱ دار فانی را وداع گفت. او تنها یک منتقد نبود و به‌عنوان یک مقاله ‌نویس و رمان‌نویس نیز شناخته می‌شود.

کوئنتین تارانتینو با لباس سیاه

در حال حاضر فیلم The Movie Critic دارای ناشر و خانه‌ای نیست. اما گفته می‌شود که سونی یکی از گزینه‌های احتمالی است که یکی از دلایل آن رابطه نزدیک تارانتینو با تام راثمن، رئیس سونی پیکچرز عنوان شده است. سونی پیکچرز همچنین وظیفه پخش فیلم Once Upon a Time in Hollywood را در سال ۲۰۱۹ بر عهده داشت که این فیلم نامزد دریافت ۱۰ جایزه اسکار شد و توانست ۲ جایزه اسکار نیز ببرد. فیلم روزی روزگاری در هالیوود همچنین بیش از ۳۷۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

تارانتینو پیش از این دو بار و برای نوشتن فیلمنامه فیلم Pulp Fiction و فیلم Django Unchained موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شده است. اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه تارانتینو در حال مذاکره با شبکه FX برای کارگردانی یک یا دو قسمت از سریال Justified: City Primeval است، اما این موضوع تاکنون رسما تایید یا تکذیب نشده است. البته گفته می‌شود که تارانتینو احتمال دارد که سریال Bounty Law را نیز کارگردانی کند.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا