هاست پرسرعت
بازی

مصاحبه سازندگان سریال ارباب حلقه‌ها در مورد فصل دوم و کاراکترهای تازه آن

مصاحبه سازندگان سریال ارباب حلقه‌ها در مورد فصل دوم و کاراکترهای تازه آن

سازندگان سریال ارباب حلقه‌ها پس از پایان فصل اول سریال، در مورد اتفاقات فصل دوم سریال و همچنین کاراکترهای تازه آن صحبت کردند.

پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) و جی دی پین (J.D. Payne) خالقان سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) برای سرویس آنلاین آمازون به شمار می‌روند که به تازگی در مورد فصل دوم آن صحبت کرده‌اند.

قسمت پایانی فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» به تازگی به پایان رسید و در آن، اطلاعات مهم و جذابی همچون هویت واقعی سائورون آشکار شد. همین نیز سبب شده تا انتظار برای فصل دوم سریال بیش از پیش باشد.

تولید فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» به تازگی در انگلیس شروع شده است. مدیران اجرایی در مصاحبه تازه خود اظهار داشتند که فصل دوم داستانی گسترده‌تر خواهد داشت و احتمال حضور دیگر کاراکترهای برجسته همچون الف باستانی سیردان (Cirdan) در آن نیز وجود دارد. پاتریک مک‌کی گفته:

سیردان بخشی از ماجراجویی‌های فصل دوم سریال خواهد بود و ما بازیگر فوق‌العاده‌ای را برای ایفای این نقش به خدمت گرفتیم که در آینده او را معرفی خواهیم کرد.

تبلیغات

پاتریک مک‌کی در ادامه صحبت‌های خود از احتمال حضور کاراکترهای مهم دیگر در فصل دوم و فصل‌های بعدی گفته:

در فصل اول سریال بیننده‌ها با کاراکترهای اصلی و مهم مختلفی آشنا شدند و علاوه بر این‌ها، همچنان کاراکترهای برجسته دیگری نیز وجود دارند که در فصل دوم یا فصل‌های بعدی معرفی خواهند شد.

بر اساس کتاب‌های جورج آر آر تالکین، شخصیت سیردان الفی باستانی است که در زمینه ساخت کشتی مهارت دارد و یکی از اشراف‌زاده‌های الف‌های سیندارین محسوب می‌شود. یکی از سه حلقه الف‌ها ساخته کلریمبور به نام ناریا به سیردان داده می‌شود که در فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها» به آن پرداخته می‌شود.

پاتریک مک‌کی در مورد نظرات منفی نسبت به سریال «ارباب حلقه‌ها» گفته:

یکی از سخت‌ترین کارها، شنیدن نظرات بدبینانه‌ای است که این سریال را تنها برای درآمدزایی می‌دانند. اما واقعیت خلاف این نظرات است. تولید سریال یکی از صمیمانه‌ترین تولیدات به شمار می‌رود و کار در آن تنها برای پول نیست بلکه کار از روی عشق و علاقه است.

پاتریک مک‌کی در مورد فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» اظهار داشته:

فصل دوم نسبت به فصل قبلی در هر سطح بسیار بزرگتر و بهتر خواهد بود. ما چیزهای بسیار زیادی از فصل اول یاد گرفتیم و مطمئنا از تجربیات و آموزه‌های خود در فصل دوم استفاده خواهیم کرد و بدون شک، انتقادهای طرفداران را نیز شنیده‌ایم.

به عنوان مثال، یکی از چیزهایی که ما یاد گرفتیم این است که در این اقتباس از آثار تالکین، حتی کوچکترین صحنه‌ها نیز باید حماسی باشند. این صحنه‌ها باید در مورد نبرد خیر و شر یا سرنوشت دنیا باشند وگرنه آن حس تماشایی را به بیننده نمی‌دهند.

جی دی پین و پاتریک مک‌کی در ادامه صحبت‌های خود بیان کردند که با آشکار شدن اطلاعات بیشتر در قسمت‌های پایانی فصل اول، قسمت‌های ابتدایی نیز جلوه بهتری پیدا می‌کنند و تماشای دوباره آن‌ها می‌تواند تجربه تازه‌ای را برای بیننده‌ها رقم بزند.

منبع: هالیوود ریپورتر – کولایدر

MRIPShark Gamerreza.mhpامیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا