هاست پرسرعت
بازی

معرفی ابرقهرمان جدید دنیای سینمایی مارول در تصویر فصل دوم انیمیشن What If

معرفی ابرقهرمان جدید دنیای سینمایی مارول در تصویر فصل دوم انیمیشن What If

فصل دوم انیمیشن ?What If قرار است در طول سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ابرقهرمان جدید دنیای سینمایی مارول در این انیمیشن معرفی شده است. این شخصیت یک زن جوان موهاک به‌نام کاهوری است که مارول استودیو به شکل رسمی با انتشار یک تصویر از این شخصیت رونمایی کرده است. در ادامه می‌توانید تصویر این شخصیت را مشاهده کنید:

شخصیت کاهوری در فصل دوم انیمیشن What If

طبق توصیف منتشر شده از شخصیت کاهوری در فصل دوم انیمیشن ?What If: «چی می‌شد که اگر تسراکت پیش از استعمار آمریکا در ایروکوا سقوط می‌کرد؟ تسراکت یک زندگی جدید و یک افسانه جدید را به یک ملت می‌دهد و یک دریاچه را به دروازه‌ای به‌سوی ستاره‌ها باز می‌کند و کاهوری، یک زن جوان موهاک تلاش می‌کند تا قدرت خودش را کشف کند.»

مقاله‌های مرتبط:

    • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳) | به ترتیب زمان پخش
    • نقد سریال ?…What If | قسمت نهم

در حال حاضر شخصیت کاهوری که یک شخصیت سرخپوست است، هیچ ارتباطی با دیگر شخصیت‌های دنیای کمیک مارول ندارد و یک شخصیت کاملا جدید و اورجینال در دنیای مارول محسوب می‌شود. رایان لیتل وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت این شخصیت فصل دوم انیمیشن What If را بر عهده داشته است که از نزدیک با اعضای گروه موهاک از جمله سیسلیا کینگ، کارشناس زبان موهاک و داگ جرج، تاریخ‌دان همکاری کرده است تا از صحت و درستی محتوایی که قرار است در این قسمت از گروه موهاک نمایش داده شود، اطمینان حاصل پیدا کند.

همچنین در فصل دوم سریال What If شاهد داستان‌های جدیدی مثل هلا، اودین دربرابر ماندرین، داستانی با محوریت اینکه یاندو درواقع پیتر کوئیل جوان را به ایگو، پدرش داده، ملاقات کاپیتان کارتر با نسخه وینتر سولجر ناتاشا و حضور تونی استارک در ساکار با والکری و هالک است، خواهیم بود. همچنین مارول استودیو از تمدید انیمیشن ?What If برای فصل سوم خبر داده که ساخت فصل سوم این انیمیشن هم‌اکنون آغاز شده است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا