معرفی اولین کادیلاک اسکالید فرمان راست، غول 5.7 متری برای خارج از آمریکا

معرفی اولین کادیلاک اسکالید فرمان راست، غول 5.7 متری برای خارج از آمریکا

شرکت گلوبال کانورشن (Global Conversions) از اولین تبدیل موفق کادیلاک اسکالید از فرمان چپ به فرمان راست رونمایی کرده است.

این خودرو یک اسکالید اسپرت پلاتینوم مدل ۲۰۲۳ از سری کشیده یا ESV است که ۵,۷۶۶ میلی‌متر طول دارد. تبدیل اسکالید به خودرویی فرمان راست هرگز کار راحتی نبوده زیرا تیم این پروژه با چالش‌های فنی مختلفی از طراحی مجدد سیستم فرمان گرفته تا اصلاح طراحی داشبورد و کالیبراسیون مجدد قطعات الکترونیکی مواجه بوده است. هدف اصلی این پروژه حفظ یکپارچگی و کیفیت اصلی خودرو بوده است. درنتیجه، در اسکالید فرمان راست تمام ویژگی‌های لوکس، تکنولوژی پیشرفته و پرفورمنس خودرو مثل نسخهٔ اصلی فرمان چپ حفظ شده است.

اسکالید موردبحث به یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی مجهز است که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۴ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک متصل است تا قدرت خود را به هر چهارچرخ بفرستد. کنترل تعلیق مغناطیسی و سیستم تعلیق بادی فعال هم سواری بسیار راحتی را فراهم خواهد کرد. رئیس گلوبال کانورشن دراین‌باره می‌گوید:

با درک این فرصت، پروژهٔ جاه‌طلبانهٔ تبدیل کادیلاک اسکالید را آغاز کردیم که استاندارد جدیدی را برای شاسی‌بلندهای لوکس در سراسر جهان ایجاد کرد. ما مفتخریم که اسکالید فرمان راست را در بیش از ۷۷ کشور فرمان راست مثل استرالیا، آفریقای جنوبی، هند، سریلانکا، اندونزی، بنگلادش، کنیا، پاکستان، نیوزلند، سنگاپور، تایلند، زیمباوه و زامبیا عرضه کنیم

گلوبال کانورشن به‌تازگی از یک هامر EV فرمان راست هم رونمایی کرده است. در این پیکاپ الکتریکی طراحی و کیفیت داخلی استاندارد کارخانه‌ای با همهٔ ویژگی‌ها مثل نمایشگر مرکزی ۱۳.۴ اینچی و صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی حفظ شده است. این شرکت همچنین هم‌اکنون خودروهای دیگری مثل فورد برانکو، شلبی F150 سوپر اسنیک و جی‌ام‌سی یوکان دنالی را هم به‌صورت فرمان راست عرضه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳۱ رای

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل