هاست پرسرعت
بازی

معرفی بازی موبایل Ronin: The Last Samurai | انتقام آخرین سامورایی

معرفی بازی موبایل Ronin: The Last Samurai | انتقام آخرین سامورایی

ژاپن کشوری با فرهنگ بسیار گسترده و تاریخی غنی است که از دیرباز به‌عنوان محل تولد سامورایی‌ها و افسانه‌های اساطیری مختلف شناخته شده است. بازی Ronin: The Last Samurai با پرداختن به بعد تاریک این تاریخ پر محتوا و ایجاد یک روایت تخیلی، از دوران سیاه و پایانی سامورایی‌ها می‌گوید و ماجراجویی انتقام آخرین استاد افسانه‌ای از این گروه مبارز را به تصویر می‌کشد.

بازی Ronin: The Last Samurai از ابتدا شما را در نقش یک مبارزه خبره در هنر‌های رزمی قرار می‌دهد که تمام شاگردانش توسط گروهی بی‌رحم از مبارزان ظالم و قدرتمند، از دست داده است. حال شما باید با کنترل این استاد سامورایی، به‌تنهایی وارد نبرد‌های سهمگین و نابرابری شوید تا درنهایت انتقام خون‌های ریخته شده را از دشمنانتان بگیرید.


بازی Ronin: The Last Samurai

مبارزات بازی اندروید و آیفون Ronin: The Last Samurai

بازی از گیم‌پلی مهارت محور و سختی بهره می‌برد که تسلط بر آن به تلاش و تمرین بسیار نیاز دارد

بازی اندروید و آیفون Ronin: The Last Samurai درواقع یک اثر سخت و مهارت‌محور محسوب می‌شود که پیروزی در آن نیازمند تلاش و تمرین فراوان است. زیرا بازی از گیمر می‌خواهد تا بدون شکست از همه‌ی مراحل عبور کند و تمامی دشمنان خود را از بین ببرد. با اینکه در صورت شکست توسط دشمنان، مراحل دوباره از ابتدا آغاز می‌شوند، اما پیشرفت‌ها و بعضی از منابع جمع‌آوری شده باقی می‌مانند تا در راه ارتقا و افزایش قدرت‌های ثابت کاراکتر به کار گرفته شوند. بنابراین اگر به بازی‌های چالش برانگیز علاقه دارید، در روند تجربه‌ی Ronin: The Last Samurai باید خودتان را برای یک مبارزه‌ی تمام عیار و البته بسیار نابرابر آماده کنید.

به‌طور کلی گیم‌پلی شامل حرکت در محیط، حمله کردن، استفاده از قدرت‌های ویژه و جاخالی دادن‌های مداوم می‌شود که تسلط و ترکیب همزمان بر همه‌ی آن‌ها کار چندان ساده‌ای شمرده نمی‌شود. درواقع گیمر باید در هر مرحله با انواع دشمن در تعداد‌های مختلف به مبارزه بپردازد و با واکنش‌های مناسب و به موقع،‌ همه‌ی آن‌ها را از سر راه خود بردارد. البته باید گفت که باس‌های قدرتمند و متنوعی هم در بازی حضور دارند که هربار بعد از چند مرحله مقابل بازیکن قرار می‌گیرند.

هر باس دارای قدرت و سلاح‌های منحصربه‌فردی است که در زمینه‌های مختلف می‌تواند مهارت‌های گیمر را به چالش بکشد. هرچند که Ronin: The Last Samurai انواع سلاح‌ها و لباس‌های ویژ‌ه را نیز در فروشگاه یا به‌صورت پاداش در دسترس قرار می‌دهد که البته باید گفت که در افزایش توانایی‌های کاراکتر هم تاثیر بسیار چشم‌گیری دارند.

مبارزات با گرگ‌ها و سربازان دشمن در بازی Ronin: The Last Samurai

گرافیک و طراحی‌های هنری نیز از دیگر نقاط قوت Ronin: The Last Samurai شمرده می‌شود که در سطح بسیار بالایی قرار دارند. از طراحی منحصر‌به‌فرد کاراکتر‌ها و باس‌ها گرفته تا انیمشین‌های جذاب مبارزه، همگی به زیبایی و هنرمندانه کار شده‌اند. رنگ بندی تاریک و ویژ‌ه‌ی Ronin: The Last Samurai کمک بزرگی را به درک حس اندوه و تاریکی دنیای بازی می‌کند و جلو‌ه‌های بصری گیرایی را خلق می‌کند. البته موسیقی هم به خوبی حس و حال یک اثر ژاپنی غنی را به گیمر انتقال می‌دهد و نقش بزرگی را در عمیق‌تر شدن اتمسفر داستان ایفا می‌کند.

هرچند که در درواقع با یک بازی در سبک روگ لایک و نقش آفرینی روبه‌رو هستیم که بیش از هرچیزی قصد ارائه‌ی یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز و مهارت محور را دارد. درنهایت گفتنی است که اگر به آثار سخت و بزرگی مانند سکیرو یا سری دارک سولز علاقه دارید، Ronin: The Last Samurai می‌تواند تجربه‌ای جذاب و سرگرم کننده‌ای را برای شما در پلتفرم موبایل رقم بزند. بازی Ronin: The Last Samurai یک اثر کاملا آنلاین است که می‌توان آن را به‌صورت رایگان از پلی‌استور و اپ‌استور دریافت کرد.

دانلود بازی Ronin: The Last Samurai
پلی‌استور اپ‌استور


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا