هاست پرسرعت
بازی

معرفی دو بازی همنام Ashfall موجب ایجاد جنجال شده است

معرفی دو بازی همنام Ashfall موجب ایجاد جنجال شده است

معرفی دو بازی به نام‌های مشابه Ashfall، باعث ایجاد جنجال و بحث بین دو شرکت NetEase و Liithos شده است.

شرکت NetEase Games و استودیوی لجندری استارز (Legendary Stars) اخیراً در جریان رویداد TGS 2022 از یک بازی شوتر پساآخرالزمانی MMO جدید به نام Ashfall رونمایی کردند. این در حالی است که مدتی پیش یک بازی دیگر با همین نام توسط استودیوی Liithos معرفی گردید. حال این موضوع باعث بحث و جنجال میان دو شرکت شده است.

لیتوس (Liithos) استودیوی جدیدی به شمار می‌رود که توسط چند تن از اعضای سابق پلی استیشن که سابقه‌ی کار روی عناوین Days Gone و The Last of Us را دارند، تشکیل شده است. Ashfall که اولین ساخته این استودیو محسوب می‌شود، یک اثر پساآخرالزمانی PVP/PVE مبتنی بر NFT است که از Web 3.0 و شبکه‌ی هدرا (Hedera Network) پشتیبانی می‌کند و از رمزارزی مخصوص و کم‌مصرف به نام HBAR بهره می‌برد.

مدت کوتاهی پس از معرفی بازی Ashfall شرکت NetEase Games، مایکل مامبائر (Michael Mumbauer)، بنیانگذار و مدیرعامل استودیوی لیتوس، فاش نمود که این شرکت بازی مذکور را در اوایل سال 2022 برای NetEase نمایش داده بود. وی حدس می‌زند که این کمپانی چینی به دلیل علاقه به نام بازی ذکور تصمیم گرفته است تا از آن اسم برای یک عنوان جدید استفاده نماید.

همچنین جان گاروین (John Garvin)، معاون رئیس استودیوی لیتوس که سابقه‌ی کار روی بازی‌های Days Gone و Syphon Filter را در کارنامه‌ی خود دارد، با انتشار چند توییت به این موضوع اشاره کرد و کار NetEase را بی‌شرمانه خواند. او توضیح داد که تصویر بازی Ashfall لیتوس را حدود یک سال و نیم پیش طراحی کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، موسیقی بازی Ashfall شرکت NetEase با همکاری موسیقی‌دانان برتر جهانی از جمله هنس زیمر (Hans Zimmer)، اینون زور (Inon Zur) و استیو ماتزارو (Steve Mazzaro) ساخته خواهد شد.

اطلاعات و توضیحات کامل مربوط به بازی Ashfall شرکت NetEase در قسمت زیر شرح داده است.

تبلیغات

بازی Ashfall یک بازی شوتر سوم شخص است که بر روی استفاده از پوشش و تاکتیک‌های تیمی برای غلبه بر دشمنان تمرکز دارد. هدف بازی بازسازی تمدن و بازپس گیری زمین‌های بایر است، اما این امر کار آسانی نخواهد بود. نه تنها خود زمین برای کاوش و جستجو خطرناک است، بلکه دشمنان زیادی نیز وجود دارند که اکنون در ویرانه‌های جامعه زندگی می‌کنند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به گروه‌های مهاجم، ماشین‌های کشتار که برای جنگ طراحی شده بودند و دسته‌ای از حیوانات جهش یافته اشاره کرد.

در این اثر، بازیکنان قادر خواهند بود شخصیت خود را با مجموعه‌ای از گزینه‌ها خلق کنند و آن‌ها را با انواع سلاح‌ها و تجهیزات مربوط به آینده مجهز نمایند. تعداد زیادی ساختار در دسترس هستند که بازیکنان می‌توانند با سبک گیم‌پلی خود تطبیق دهند و همچنین تجهیزات قدرتمندی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. بخش مبارزه شامل استفاده از پوشش و محیط به نفع بازیکن است، چراکه آن‌ها در برابر انواع دشمنان مختلف قرار می‌گیرند. می‌توانید با قدرتمندترین باس‌ها نبردهای هیجان انگیز، از جانوران غول پیکر گرفته تا دشمنان انفرادی حرفه‌ای با مهارت‌هایی که با مهارت‌های بازیکن مطابقت دارد، روبه‌رو شوید. بازیکنان مجبور نخواهند بود به تنهایی با این چالش‌ها روبه‌رو شوند؛ چراکه بازی Ashfall دارای دو حالت تک‌نفره و چندنفره است. شما می‌توانید به همراه دوستان خود سرزمین‌های بایر را کاوش کنید و چالش‌های مختلف را به‌ عنوان یک تیم انجام دهید.

سازندگان Ashfall از طرفداران بزرگ بازی‌های پسا آخرالزمانی، به ویژه سری Fallout هستند و از برخی از بزرگ‌ترین نام‌های این ژانر الهام گرفته‌اند.

بازی Ashfall شرکت NetEase در سال 2023 در دسترس دارندگان PC، اندروید و iOS خواهد گرفت. در پایان شما را به تماشای تریلر رونمایی و تریلر گیم‌پلی این بازی دعوت می‌کنیم.

تریلر رونمایی:

دانلود 720
دانلود 1080

تریلر گیم‌پلی:

دانلود 720
دانلود 1080
DARKSIRENAmirhossein(بازرس)Dr.PyroPorfosorداریوشامیرعلیEzio Auditore da Firenzemeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا