معرفی نسخه ویژه تمام محصولات رولزرویس در فستیوال گودوود

معرفی نسخه ویژه تمام محصولات رولزرویس در فستیوال گودوود

رولزرویس در فستیوال سرعت گودوود ۲۰۲۴ نسخه‌ای سفارشی از هر چهار محصول حاضر خود یعنی فانتوم، گوست، اسپکتر و کالینان را معرفی کرده است.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

رولزرویس کالینان

کالینان که موفق‌ترین محصول رولزرویس محسوب می‌شود، چند ماه پیش یک به‌روزرسانی را تجربه کرد و حالا با نام کالینان سری II شناخته می‌شود. هرچند شاید تغییرات ظاهری نسخهٔ جدید این خودرو باب میل همه نباشد اما نمی‌توان تجمل فوق‌العادهٔ داخل آن را کتمان کرد. نسخهٔ سفارشی کالینان که در گودوود به نمایش درآمده نیز با رنگ زیبایی بنام Emperador Truffle رنگ‌آمیزی شده که از سنگ مرمر قهوه‌ای الهام گرفته است. این رنگ به‌طور خاص برای سری II توسعه پیدا کرده و در این نمونهٔ خاص با تودوزی چرمی دورنگ خاکستری همراه است.

رولزرویس اسپکتر

حتی با وجود کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی، رولزرویس هنوز هم نمی‌تواند به تقاضای بالا برای اولین خودروی الکتریکی خود پاسخ دهد. نمونهٔ سفارشی این خودرو در گودوود از رنگ‌آمیزی دورنگ زیبای صورتی گل صدتومانی با مشکی الماسی بهره می‌برد که با رینگ‌های ۲۳ اینچی منحصربه‌فردی همراه است. در داخل نیز همین ترکیب رنگ تکرار شده و در کنار سقف ستاره‌ای، فضایی خیره‌کننده و درعین‌حال جذاب را ایجاد کرده است.

رولزرویس فانتوم

نسخهٔ سفارشی فانتوم بر پایهٔ نسخهٔ کشیدهٔ این خودرو شکل گرفته و با طرح دورنگ فیروزه‌ای دیبا و مشکی الماسی تزئین شده است. این فانتوم سفارشی از منطقهٔ ریویرای فرانسه الهام گرفته است یعنی منطقه‌ای که برای رولزرویس اهمیت تاریخی دارد. هنری رویس تا سال ۱۹۳۳ زمستان‌های خود را در خانه‌اش در این منطقه سپری می‌کرد. در داخل این فانتوم سفارشی فضایی اختصاصی برای نمایش آثار هنری مالک به همراه دوخت ویژهٔ چرم‌ها تدارک دیده شده که تکمیل آن ۳۵ ساعت زمان برده و شامل ۴۷,۳۱۹ کوک می‌شود. این ادای احترامی به ریویرای فرانسه است.

رولزرویس گوست

هرچند گوست کوچک‌ترین محصول رولزرویس محسوب می‌شود اما از لحاظ تجمل چیزی از دیگر برادران خود کم ندارد. در نسخهٔ سفارشی این خودرو، مردان رولزرویس رنگ آبی کریستال را با مشکی ترکیب کرده‌اند. روی در کنسول مرکزی گوست و دیگر مدل‌های سفارشی رولزرویس نیز یک موج صوتی خاص کار شده که بیانگر نقل‌قولی از چارلز رولز است. این طرح ویژه به مناسبت صد و بیستمین سالگرد ملاقات هنری رویس و چارلز رولز کار شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴ رای

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل