هاست پرسرعت
خودرو

معرفی نیسان مورانو ۲۰۲۴ با قیمت پایه ۴۰ هزار دلاری

معرفی نیسان مورانو ۲۰۲۴ با قیمت پایه ۴۰ هزار دلاری

در نیسان مورانو ۲۰۲۴، تیپ پایهٔ S حذف شده و حالا ارزان‌ترین مدل این خودرو تیپ SV دیفرانسیل جلو با قیمت ۳۹,۲۵۵ دلار خواهد بود.

نسل سوم نیسان مورانو در آوریل ۲۰۱۴ رونمایی شد و بنابراین هم‌اکنون یکی از قدیمی‌ترین شاسی‌بلندهایی به‌حساب می‌آید که در ایالات‌متحده عرضه می‌شود. بااین‌حال، به نظر می‌رسد نیسان قصد کنار گذاشتن این مورانوی قدیمی را ندارد زیرا مدل ۲۰۲۴ آن را با تغییراتی در تیپ‌ها و افزایش قیمت جزئی معرفی کرده است. برای مدل ۲۰۲۴، تیپ پایهٔ S حذف شده و حالا تیپ SV عنوان تیپ پایه را خواهد گرفت. قیمت این تیپ در نسخهٔ محرک جلو از ۳۹,۲۵۵ دلار آغاز می‌شود که ۷۶۰ دلار بیشتر از مورانو SV مدل ۲۰۲۳ است.

معرفی نیسان مورانو ۲۰۲۴ با قیمت پایه ۴۰ هزار دلاری

البته بخشی از این افزایش قیمت به خاطر رشد جزئی هزینهٔ حمل تا مقصد است که از ۱,۲۹۵ دلار سال گذشته حالا به ۱,۳۳۵ دلار رسیده است. در جدول زیر می‌توانید لیست کامل قیمت همهٔ تیپ‌های مورانو ۲۰۲۴ را با احتساب هزینهٔ حمل تا مقصد ببینید.

تیپ

قیمت

مورانو SV FWD ۳۹,۲۵۵ دلار
مورانو SL FWD ۴۳,۲۱۵ دلار
مورانو پلاتینوم FWD ۴۷,۲۶۵ دلار
مورانو SV AWD ۴۰,۹۵۵ دلار
مورانو SL AWD ۴۴,۹۱۵ دلار
مورانو پلاتینوم AWD ۴۸,۹۶۵ دلار

بجز ارائهٔ سقف پانوراما به‌صورت استاندارد در مورانو SV، این کراس‌اوور سالخوردهٔ ژاپنی تغییری را تجربه نکرده است. بااین‌حال، مورانو ۲۰۲۴ بسته به تیپ با تجهیزاتی مثل رینگ‌های ۲۰ اینچی، صندلی‌های چرمی با دوخت الماسی، تریم طرح چوب، نورپردازی داخلی LED، سیستم صوتی پریمیوم Bose با ۱۱ بلندگو، چراغ‌های جلو و عقب LED، کنترل تهویهٔ اتوماتیک دو منطقه‌ای و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی نیسان کانکت با اندروید اتو و اپل کارپلی ارائه می‌شود. سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده نیز از طریق پکیج Safety Shield 360 نیسان در تمام تیپ‌ها وجود خواهد داشت.

معرفی نیسان مورانو ۲۰۲۴ با قیمت پایه ۴۰ هزار دلاری

زیر کاپوت مورانو ۲۰۲۴ همان پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی قدیمی قرار گرفته است که از تکنولوژی زمان‌بندی متغیر سوپاپ بهره می‌برد و ۲۶۰ اسب بخار قدرت دارد. انتقال نیروی موتور از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو یا هر چهارچرخ صورت می‌گیرد.

معرفی نیسان مورانو ۲۰۲۴ با قیمت پایه ۴۰ هزار دلاری

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۲ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا