هاست پرسرعت
خودرو

معرفی کاوازاکی الیمینتور ۴۰۰ با قیمت ۶ هزار دلار

معرفی کاوازاکی الیمینتور ۴۰۰ با قیمت ۶ هزار دلار

موتورسیکلت‌های رودستر و کروزر به جهت قابلیت استفاده در کاربری‌های مختلف، محبوب هستند. در این کلاس کاوازاکی به‌تازگی توانسته است محصول جدید با پیشرانه قدرتمند و قیمت مناسب معرفی کند.

الیمینتور (Eliminator) یکی از موتورسیکلت‌های قدیمی کاوازاکی است که از سال ۱۹۸۵ سابقه تولید دارد. اولین مدل، پیشرانه ۹۰۰ سی‌سی داشت و بعدها مجهز به موتور ۴ سیلندر ۱۰۰۰ سی‌سی هم عرضه شد. باوجود موتورسیکلت‌های سنگین‌تر مثل ولکان ۹۰۰ و ولکان ۱۷۰۰ سی‌سی، کاوازاکی تصمیم گرفته است الیمینتور ۲۰۲۳ را با پیشرانه ۲۵۰ و ۴۰۰ سی‌سی تولید کند. مدل ضعیف‌تر، احتمالا مخصوص بازار هند خواهد بود و نسخه قوی‌تر، فروش جهانی خواهد شد.

کاوازاکی الیمینیتور 400 موتورسیکلت

الیمینتور ۲۰۲۳ با موتور ۴۰۰ سی‌سی، ۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این مشخصات، چندان عجیب و هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد اما کاملا مشابه کاوازاکی نینجا ۴۰۰ است که با همین پیشرانه، در زمان ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. الیمیتور ۴۰۰ با وزن خالص ۱۷۸ کیلوگرم، ۱۰ کیلوگرم سنگین‌تر از نینجا ۴۰۰ است و احتمالا در زمان ۴/۵ تا ۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

کاوازاکی 400

چرخ‌های ۱۸ و ۱۶ اینچ در جلو و عقب، فریم استیل لوله‌ای و باک بنزین ۱۲ لیتری، در تمام نسخه‌های الیمینیتور وجود خواهد داشت. خریدار می‌تواند زین‌های متنوع سفارش دهد و با این ترفند، نشیمنگاه را حدود ۳ سانتی‌متر  تغییر ارتفاع دهد. سیستم کنترل لغزش، نمایشگر دیچیتال روی فرمان، ناوبری و مسیریاب ماهواره‌ای، ورودی USB، دوربین دید عقب و جلو برای ضبط مداوم تصویر، تجهیزات قابل نصب در مدل‌های مختلف هستند.

کاوازاکی الیمینیتور 400 هوندا ربل 500

کاوازاکی الیمینتور ۴۰۰ سی‌سی بازار ژاپن، در نسخه‌ی پایه و SE، قیمت ۵۷۳۳ تا ۶۵۰۰ دلار خواهد داشت. مهم‌ترین رقیب این موتورسیکلت، هوندا ربل ۵۰۰ است که با پیشرانه‌ی ۴۷۱ سی‌سی، ۴۶ اسب بخار قدرت و ۴۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. ربل ۵۰۰ با وزن خالص ۱۹۱ کیلوگرم، آستانه قیمت ۶۴۰۰ دلار دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا