هاست پرسرعت
خودرو

معرفی کی ام سی JS6 پلاگین هیبرید کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز 1403

معرفی کی ام سی JS6 پلاگین هیبرید کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز 1403

در غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز شاهد نمایش مجدد کراس اور پلاگین هیبرید JS6 هستیم. این خودرو با نام سهول QX نیز شناخته شده و از جدیدترین تولیدات جک محسوب می‌شود. طراحی بروز و فرم بدنه اسپرت می‌تواند مزیت مهمی برای محصول جدید کرمان موتور تلقی شود.
معرفی کی ام سی JS6 پلاگین هیبرید کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز 1403

به گزارش gsxr، کی ام سی JS6 از آن دسته خودروهایی است که وقتی در کنارش قرار می‌گیرید با آن ارتباط برقرار می‌کنید. جذابیت این کراس اور به اندازه برادر فست بک‌‌اش یعنی J7 است. برند جی ای سی یا همان جک برای تولید این خودرو از فولکس در بخش طراحی و بدنه، از هواوی در بخش خودران و چند رسانه‌ای و از غول دنیای برقی‌ها یعنی BYD برای تأمین باتری و موتور برقی کمک گرفته است؛ اکنون بهتر می‌توان فهمید که این کراس اور جک چرا جذاب‌تر از سایر کراس اورهای این برند به نظر می‌رسد!

بنابر شنیده‌ها از کرمان موتور، این خودرو قرار است جایگزین زود هنگامی برای کی ام سی K7 باشد. قیمت این خودرو احتمالا کمتر از ۲.۵ میلیارد خواهد بود.

مشخصات فنی و ویژگی‌های کی ام سی JS6

پیشرانه ۱/۵ لیتر تنفس طبیعی به همراه موتور برقی در KMC JS6 پلاگین هیبرید، مجموع قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. شارژ باتری‌ها با برق شهری انجام می‌شود و با پر بودن باک بنزین، می‌تواند ۱۲۵۰ کیلومتر مسافت را بدون توقف می‌پیماید. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت KMC JS6 پلاگین هیبرید، ۷ ثانیه اعلام شده است و حدود ۲ تا ۳ لیتر در صد کیلومتر، مصرف بنزین دارد.

آمار فنی جذاب کی ام سی JS6 بخاطر بهره مندی از تکنولوژی بی وای دی است. این مشخصات دقیقا با بی وای دی سانگ پلاس وارداتی بهمن موتور تطابق دارد.

معرفی کی ام سی JS6 پلاگین هیبرید کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز 1403

امکانات رفاهی کی ام سی JS6 با K7 یکسان بوده و چنانچه مثل همیشه کرمان موتور اقدامی در جهت کاهش آپشن‌ها نکند، قرار است این خودرو اولین جک مونتاژی باشد که به سامانه‌های دستیار رانندگی خودکار مجهز است.

شرایط و زمان عرضه کی ام سی JS6

کی ام سی JS6 در صورت قیمت گذاری مناسب می‌تواند برگ برنده کرمان موتور در برابر رقبا باشد. قرار بر این است زیر ساخت عرضه این خودرو تا پایان سال جاری ایجاد شده و در اوایل سال آینده روانه خیابان‌ها شود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا