هاست پرسرعت
بازی

معرفی 10 شت کوین آینده دار به پیشنهاد کیف پول من + آپدیت 2023

معرفی 10 شت کوین آینده دار به پیشنهاد کیف پول من + آپدیت 2023

بازار ارزهای دیجیتال بسیار گسترده است و از زمان عرضه اولین ارز دیجیتال تا به حال، انواع مختلفی از رمز ارز به بازار عرضه شده است. هرکدام از این ارزهای دیجیتال، هدف خاصی را دنبال می‌کنند و برای حل مشکل خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما در این میان، ارزهایی نیز هستند که هیچ ارزش خاصی نداشته و هدف خاصی پشت آن‌ها نیست. به این ارزها، شت کوین گفته می‌شود و به عنوان میم کوین نیز شناخته می‌شوند.

با توجه به این که همواره پروژه‌های جدیدی به بازار ارز دیجیتال عرضه می‌شود، شت کوین‌ها نیز همواره وجود خواهند داشت و کاربران ممکن است بخواهند روی آن‌ها سرمایه گذاری کنند. برای این که سرمایه گذاری پر سودی در حوزه شت کوین داشته باشید، باید با بهترین و آینده‌دارترین آن‌ها آشنا شوید و بدانید که کدام شت کوین‌ها بیشتر از بقیه مناسب سرمایه گذاری خواهند بود. در این گزارش قصد داریم 10 مورد از شت کوین‌های آینده دار و قابل سرمایه گذاری را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز به حوزه ارزهای دیجیتال علاقه دارید، بهتر است تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی 10 شت کوین برتر سال 2023

تصویری از چند نوع شت‌کوین

برای سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال،‌ باید به اندازه کافی با این بازار و فراز و نشیب‌های آن آشنا باشید تا بتوانید به درستی کار کنید. در مورد شت کوین‌ها نیز باید بیش از پیش اطلاعات داشته باشید؛ زیرا این ارزها، هیچ پشتوانه و هدف مشخصی ندارند و سرمایه گذاری‌های بدون مطالعه روی آن‌ها ممکن است کار خطرناکی باشد. شت کوین‌هایی که در ادامه معرفی خواهند شد، صرفا ارزهایی هستند که توسط وبسایت‌های داخلی و خارجی انتخاب شده‌اند و به عنوان سیگنال سرمایه گذاری نیستند؛ به همین دلیل قبل از اقدام به خرید یا ترید با استفاده از این ارزها، حتما بررسی‌ها و مطالعات لازم در مورد شت کوین مورد نظر را انجام دهید.

دوج کوین؛ شت کوین محبوب و آینده دار برای سرمایه گذاری در سال 2023

یکی از اولین شت کوین‌هایی که به بازار راه پیدا کرد، دوج کوین بود. این ارز دیجیتال، در ابتدا برای تمسخر ارزهای دیجیتال عرضه شد؛ اما پس از چندی با استقبال زیاد کاربران مواجه شد و به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بدل گشت. دوج کوین، در حال حاضر از ارزش بسیار بالایی در بازار برخوردار است و جزء 10 ارز دیجیتال ارزشمند قرار گرفت.

در سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند شرکت خودروسازی تسلا و مجموعه سینماهای زنجیره‌ای AMC برای پرداخت‌های خود، از دوج کوین پشتیبانی می‌کنند. این اتفاق، باعث شده تا این شت کوین، برای سرمایه گذاری در سال 2023 انتخاب مناسبی باشد.

در حال حاضر، دوج کوین 19.5 میلیون دلار در بازار ارزش دارد و تعداد 135 میلیون واحد از آن در بازار در گردش است. با توجه به این موارد، دوج کوین در حال حاضر به یکی از بهترین شت کوین‌های انفجاری سال 2023 تبدیل شده است.برای خرید دوج کوین کافی است خرید ارز دیجیتال را در مرورگر خود سرچ کنید و اولین سایت یعنی صرافی کیف پول من را انتخاب کنید.

شت کوین تازه وارد در بازار کریپتوکارنسی؛ سایتاما اینو (Saitama inu)

ارز دیجیتال سایتاما اینو، یکی از شت کوین‌های تازه وارد به دنیای کریپتوکارنسی به شمار می‌رود؛ با این حال بسیاری از وبسایت‌های تخصصی ارز دیجیتال داخلی و خارجی، آن را به عنوان بهترین شت کوین انفجاری 2023 معرفی کرده‌اند.

با این که این ارز دیجیتال، به عنوان یک میم کوین به بازار عرضه شد؛ اما در حال حاضر بسیاری از افراد از آن برای مبادلات مالی، تجارت NFT و ارزهای دیجیتال استفاده میکنند.

ارزر دیجیتال سایتاما، با وجود این که روی بلاکچین اتریوم ایجاد شده است؛ اما یک اکوسیستم اختصاصی دارد. در اکوسیستم این ارز دیجیتال، نرم افزار قابل نصب روی موبال و کامپیوتر وجود دارد. این نرم افزار، مانند یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال عمل می‌کند که می‌توانید با آن، ارز دیجیتال سایتاما و دیگر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید. همچنین کیف پول SitamaMask نیز توسط این پلتفرم برای ذخیره و انتقال ارزهای دیجیتال عرضه شده است. پلتفرم سایتاما از این نظر اهمیت و ارزش بالایی دارد. این پلتفرم مجهز به تله ضد نهنگ بوده و قفل نقدینگی داراست. گفتنی است پلتفرم Saitama edutainment نیز با هدف افزایش آموزش و آگاهی افراد برنامه‌ریزی و منتشر شد.

ارز دیجیتال سایتاما، در حال حاضر روی بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند؛ اما به زودی این ارز دیجیتال بر روی بلاکچین مخصوص خود مستقر خواهد شد که هزینه تراکنش‌های آن را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد. از طرف دیگر، با کم شدن نقدینگی، ارزش آن نیز در بازار افزایش پیدا خواهد کرد. ارز سایتاما، یک ارز دیجیتال جدید است و با توجه به فناوری قابل گسترشی که دارد، آینده درخشانی برای آن وجود خواهد داشت.

ارز دیجیتال ایپ کوین (APE)؛ شت کوین با ویژگی‌های منحصر به فرد زیاد

ایپ کوین (APE) یکی دیگر از محصولات خاقان Bored ape yacht club است. این شت کوین، در سال 2022 عرضه شد و در سال 2023 به یکی از بهترین شت کوین‌ها تبدیل خواهد شد. خالقان شت کوین ایپ، بیش از 10000 NFT تولید کرده‌اند و همه آن‌ها نیز از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند.

تقاضای بالای ایپ کوین، ساختار نیمه متمرکز آن، امنیت بسیار بالا و غیره عواملی هستند که باعث شده این شت کوین به یک ارز دیجیتال محبوب و قابل اطمینان برای سرمایه گذاری تبدیل شود.

با توجه به این که شرکت یوگا لبز، ایپ کوین را پذیرفته و از آن استفاده می‌کند، اگر مشارکت آن‌ها ادامه دار باشد ممکن است آینده بسیار درخشانی را برای این شت کوین مشاهده کنیم.

شت کوین سیف مون (SafeMoon)؛ شبیه به بیت کوین با تفاوت‌های زیاد

ارز دیحیتال سیف مون، یکی از ارزهای دیجیتالی است که در سال 2021 عرضه شد. این ارز دیجیتال، یکی از ارزهای دیجیتال زنجیره بایننس است. شت کوین سیف مون، ویژگی‌های مختلفی دارد؛ از جمله این که با فروش آن، 10 درصد از مبلغ فروش به دارندگان این ارز می‌رسد.

سه عملکرد موجود در سیستم سیف مون، باعث شده تا پس از عرضه این ارز دیجیتال از سقوط آن جلوگیری شود. ارز دیجیتال سیف مون تا به حال رشد چشمگیری را تجربه نکرده؛ اما در مورد ارزهای تازه وارد، باید کمی صبوری به خرج داد. با توجه به این که سیف مون، کاربران خود را به خرید و نگهداری این ارز تشویق می‌کند، امکان دارد که در آینده شاهد رشد قیمتی فزاینده آن باشیم.

ارز دیجیتال شیبا اینو؛ رقیب دوج کوین

شیبا اینو (Shiba) یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که به عنوان شت کوین شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال، در ابتدا برای رقابت با دوج کوین عرضه شد و پس از عرضه نیز با استقبال زیاد کاربران مواجه شد. یکی از دلایلی که باعث شده تا ارز شیبا اینو مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد این است که بسیار ساده است و تقریبا هیچ پیچیدگی ندارد.

با وجود این که ارز دیجیتال شیبا، در سال 2021 رشد فزاینده‌ای داشته و کاربران و کارشناسان ارزهای دیجیتال را شگفت زده کرده است؛ با این حال باید برای انجام معاملات با این ارز دیجیتال، جانب احتیاط را رعایت کرده و به حجم و مقدار معامله توجه کنید.

شت کوین فلوکی اینو (Floki inu)؛ ارز دیجیتالی جدید در بازار رمز ارز

ارز دیجیتال فلوکی، یکی از جدیدترین شت کوین‌های بازار رمز ارزها به شمار می‌رود. نام این ارز دیجیتال، از سگ ایلان ماسک الهام گرفته شده و با همین کار توانسته توجه طیف زیادی از کاربران را به خود جلب کند. ارز دیجیتال فلوکی متعلق به برادر ایلان ماسک است که به منظور فقرزدایی از جهان اجرا شده؛ به همین دلیل ممکن است در آینده مورد حمایت خود ایلان ماسک و شرکت او هم بشود. این موارد باعث شده تا آینده شت کوین فلوکی روشن به نظر برسد و سرمایه گذاری روی آن نیز با موفقیت صورت بگیرد.

شت کوین انکر (ANKR)؛ مبتنی بر بلاکچین و زیرساخت ابری

پلتفرم انکر ویژگی‌های مختلفی دارد که آن را برای سرمایه گذاری در آینده کمی مطمئن می‌کند. این پلتفرم از ارتباط نظیر به نظیر با کاربران بهره می‌برد و امنیت آن نیز با استفاده از اثبات اجماع کار مفید تضمین شده است.

تحلیل گران با تحلیل و بررسی این ارز، آینده آن را روشن می‌دانند و بسیاری از وبسایت‌های معتبر نیز سیر رشد آن را صعودی پیش بینی کرده‌اند. با توجه به امنیت بالای پلتفرم انکر، کاربران می‌توانند با خیال راحت آن را خریداری کرده و در هر کیف پولی که می‌خواهند، ذخیره کنند.

شت کوین سامویید کوین؛ برگرفته از سگ‌های سیبری

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که به تازگی معرفی شده، سامویید کوین است. این ارز دیجیتال، از سگ نژاد سامویید ساکن سیبری الهام گرفته شده است. یکی از دلایلی که این ارز را برای کاربران جذاب می‌کند این است که بین قیمت و حجم عرضه آن وجود دارد؛ یعنی هرچه حجم زیاد شود، قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. وضعیت قیمت سامویید کوین، نشان می‌دهد که رشد آن صعودی خواهد بود و می‌تواند گزینه سرمایه گذاری برای کاربران باشد.

یرن فایننس؛ گزینه احتمالی برای شت کوین انفجاری برای سال 2023

یرن فایننس یکی از شت کوین‌هایی است که احتمال می‌رود در سال 2023 ارزش بسیار بالایی را تجربه کند. حجم عرضه این ارز 36000 واحد است که باعث شده قیمت آن نیز بسیار بالا باشد. در این پلتفرم، دارندگان می‌توانند با ایجاد درآمد قابت، اقدام به سرمایه گذاری کنند. کارمزدی که برای استفاده از این پروتوکل پرداخت می‌شود، بین دارندگان آن توزیع می‌شود.

با توجه به عرضه محدود این شت کوین و افزایش قیمت آن در آینده، تحلیل گران آن را به عنوان یک شت کوین آینده دار در سال 2023 معرفی می‌کنند.

تامادوج (TAMADOGE)؛ گزینه مناسب برای سرمایه گذاری در 2023

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال و شت کوین‌های مناسب برای سرمایه گذاری در سال 2023، تامادوج با نماد TAMA است. این ارز دیجیتال، ارز بومی متاورس تاماورس است. در این ارز، عناصر گیمینگ با عناصری از اقتصاد غیرمتمرکز ترکیب شده‌اند.

با توجه به این که توسعه دهندگان این توکن، برنامه‌های بلند مدتی را برای آن برنامه ریزی کرده‌اند، کاربران می‌توانند به سرمایه گذاری روی آن خوشبین باشند. این پلتفرم قصد دارد بر روی قابلیت‌های مختلفی مانند واقعیت افزوده کار کند؛ به این ترتیب ‌امکان افزایش ارزش آن در آینده بیشتر نیز خواهد بود.

خرید و فروش امن شت کوین در صرافی ایرانی کیف پول من

تصویری با محوریت انواع ظواهر شت‌کوین‌های اینو

شت کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی هستند که معمولا هدف خاصی را دنبال نمی‌کنند؛ با این وجود برای سرمایه گذاری‌های اندک و سودآوری‌های کلان مناسب خواهند بود. اگر در بازار ارزهای دیجیتال حرفه‌ای باشید، با شناخت کافی از شت کوین‌ها و اکوسیستم آن‌ها می‌توانید سود خوبی کسب کنید. در این زمینه بهتر است از یک صرافی امن و مطمئن که انواع شت کوین را عرضه می‌کند استفاده کنید.

صرافی ایرانی کیف پول من، یکی از بهترین صرافی‌های داخلی است که بسیاری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. برای انجام سرمایه گذاری روی شت کوین‌ها، پس از مطالعه و کسب اطلاعات دقیق و درست، می‌توانید در این صرافی داخلی اقدام به خرید و ترید کنید. همچنین، این صرافی کیف پول اختصاصی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که می‌توانید از آن استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر با این صرافی و استفاده از آن وارد وبسایت کیف پول من شوید و اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال  آن را نصب کنید. همچنین می‌توانید بسیاری از امور روزمره خود را در صرافی کیف پول من و با استفاده از ارز دیجیتال انجام دهید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gsxr هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا