هاست پرسرعت
تبلیغات

مقایسه قیمتی 2 هتل 5 ستاره در تهران

قیمت هتل پارسیان آزادی تهران و هتل اسپیناس بلوار را قرار است در این مقاله بررسی کنیم. هتل پارسیان آزادی تهران هتل 5 ستاره در تهران می‌باشد که پیش از انقلاب، زیرمجموعه شعبه‌های هتل‌های زنجیره‌ای هایت محسوب می‌شد. این هتل امروزه به‌عنوان یکی از مجموعه هتل‌های پارسیان فعالیت می‌کند.

از طرف دیگر هتل اسپیناس را داریم. باتوجه به انواع متفاوت بودجه‌ها، سلیقه‌ها، تفاوت در هدف اقامت مسافرین، هتل اسپیناس می‌تواند پاسخگوی تمام موارد بالا باشد. در ادامه مقاله اطلاعات لازم را از این دو هتل در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 واحدهای اقامتی هتل

این هتل 5 ستاره در تهران، آسمان‌خراشی است متشکل از ۲۵ طبقه و ۴۷۵ واحد اقامتی در محوطه‌ای وسیع. هرکدام از واحدهای اقامتی هتل پارسیان آزادی تهران دارای طراحی و چیدمان متفاوتی هستند و در طرح‌های گوناگونی شامل: سینگل، توئین، دبل، اتاق ویژه توان‌خواهان و سوئیت‌های دوبلکس، جونیور، رویال و پرزیدنتال به گردشگران ارائه می‌شوند.

امکانات رفاهی هتل

باتوجه به ذائقه‌های متعدد تمامی میهمانانی که این هتل 5 ستاره در تهران را برای اقامت برگزیدند،  هتل دارای ۴ رستوران مختلف در محیط وسیع و گسترده خود است. این رستوران‌ها عبارتند از کافه ایتالیایی پرسیت، رستوران پارسه، رستوران ایتالیایی بیچه و رستوران ژاپنی کنزو. در لابی هتل پارسیان، کافی‌شاپی نیز به نام نیلو وجود دارد که انواع لذیذ نوشیدنی‌ها و دسرها را در فضایی دنج و دل‌باز خود به میهمانان ارائه می‌دهد.

تقریبا می‌شود گفت تمام امکاناتی که در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره جهان وجود دارد، در این هتل 5 ستاره در تهران ارائه خواهد گشت. امکاناتی نظیر باشگاه ورزشی و استخر و سونای خشک و بخار و حوضچه آب سرد، سالن آرایش و زیبایی. تمامی امکانات رفاهی جهت ثبت لحظاتی ناب در دل پایتخت تماشایی کشور را گردشگران خواهند داشت. شایان ذکر است در این هتل، کلاب و باشگاه ورزشی بزرگی وجود دارد که دارای تجهیزاتی مدرن و مناسب می‌باشد. خدماتی کامل و مجهز برای تفریحات آبی و فعالیت‌های مربوط به ورزش و تندرستی ارائه می‌گردد.

امکانات هتل اسپیناس بلوار تهران

فرقی ندارد که قصد داشته باشید سوئیت رزرو کنید یا اتاق، تمام هتل بسیار تمیز هستند و به اینترنت پرسرعت و نامحدود در اتاق‌ها و لابی هتل امکان وصل شدن وجود دارد. سیستم تهویه مطبوع این هتل 5 ستاره در تهران همیشه دمای مطلوب محیط را نگه می‌دارد. هتل اسپیناس خلیج فارس از مجموعه ورزشی کاملی برخوردار است. پس جهت انجام فعالیت‌های ورزشی‌تان دیگر نیازی نیست از هتل خارج گردید. می‌توانید مدتی از زمانتان را به دور از آلودگی و هیاهوی شهر در سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ اختصاص دهید. شما می‌توانید با نشاط و انرژی بیشتر روز خود را سپری کنید. کادر پذیرش به زبان انگلیسی مسلط هستند. به صورت شبانه‌روزی پذیرش و همچنین پارکینگ گروه هتل‌های اسپیناس به مسافرین عزیز آماده خدمت‌رسانی هستند. باتوجه به قیمت هتل اسپیناس بلوار تهران، در طول سفر تمام نیازهای شما با انتخاب و اقامت در این هتل لوکس برطرف خواهد شد.

به‌طور کلی باید گفت به لطف موقعیت مکانی مطلوب، مسافران این هتل جهت دسترسی به نقاط شهر و جاذبه‌های گردشگری دیگر تهران هیچ‌گونه مشکلی ندارند. هرچند اکثر مسافران جهت کارهای اداری و تجاری به تهران می‌آیند، با این حال چنانچه شما می‌خواهید به کلان‌شهر تهران مراجعه کنید، خوب است طوری برنامه بچینید که بتوانید از جاذبه‌های دیدنی آن نیز بازدید نمایید.

هتل اسپیناس بلوار تهران چه تالارها و سالن‌های پذیرایی دارد؟

تالارهای خاص و البته مجهز این هتل 5 ستاره در تهران، از لاکچری‌ترین تالارها جهت برگزاری جشن‌های کوچک و بزرگ در سطح شهر تهران می‌باشند. تیم حرفه‌ای و باتجربه هتل با پذیرایی عالی و کامل و همچنین توجه به سلیقه شما به بطور کاملا شایسته مجالس‌تان را برگزار می‌کنند. در هتل اسپیناس اکثر سمینارها، مراسم‌ها و کنفرانس‌‌ها در سطح بین‌المللی دایر می‌باشد. تمام سالن‌های این هتل دارای بهترین میزان کیفیت و امکانات مدرن است. این هتل متشکل از چهار سالن مجهز می‌باشد که چیدمانی چشم‌نواز و خاص دارند. هتل اسپیناس پاسخگوی هر نیازی است و برای انواع مناسبت‌ها میزبانی خوبی می‌کند. تالار خلیج‌فارس، تالار پاسارگاد، تالار آپادانا و تالار کاسپین با اتاق VIP خلیج که دارای طراحی امروزی و مدرن است فضایی مناسب جهت برگزاری مراسم ها، جشن‌ها و همایش‌ها می‌باشند. علاوه بر تمام این موارد، سالن ویژه‌ای جهت برگزار کردن کنسرت، سخنرانی و مراسم‌های خاص وجود دارد. ظرفیت پذیرایی این تالارها  به نوع چیدمان بستگی دارد. همچنین هتل 5 ستاره در تهران از متخصصین کارآمد جهت پشتیبانی تمام امور برخوردار است.

رستوران‌های مجموعه اسپیناس دارای سرآشپزان بین‌المللی و کارکنانی ماهر است. کادر هتل تمام انتظارات شما را از صرف انواع غذاهای تازه و لذیذ در کنار خانواده و دوستان یا میل کردن وعده‌غذایی پس از مراسم‌های سازمانی، تولد یا مناسبت‌ها برآورده می‌نمایند. همه‌چیز فقط به شما بستگی دارد که چه می‌خواهید. در رستوران بلوار انواع لذیذ غذاهای ایرانی و فرنگی ارائه می‌شوند، در رستوران مانداک که چیدمانی الهام گرفته از معماری اصیل ایرانی دارد با سرو تمام غذاهای سنتی، محلی و قدیمی روبه‌رو هستید.  در نهایت در رستوران ایژین لانژ در طبقه سیزدهم با منویی شامل انواع و اقسام غذاهای آسیایی و فیوژن خاطره‌ای ماندگار و شیرین از اقامت در این هتل 5 ستاره در تهران را خواهید داشت. باتوجه به اینکه شهر تهران شلوغ و پهناور است، منطقی می‌باشد اگر نخواهید جهت رفتن به کافی‌شاپ از هتل خارج گردید. برای این زمان‌ها کافی‌شاپ آتریوم هتل اسپیناس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این کافی‌شاپ هتل 5 ستاره در تهران، طعم شگفت‌انگیز لته‌هایش می‌تواند شما را از هرج و مرج و شلوغی نجات دهد و آرامتان کند. میان وعده‌های سبک، مافین، انواع شیرینی‌های خوشمزه شما را مجذوب خود می‌کند.

مقایسه قیمتی 2 هتل 5 ستاره در تهران

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید هر دو این هتل‌ها در دسته هتل 5 ستاره در تهران قرار دارند که از امکانات خوبی نیز برخوردار می‌باشند. هتل اسپیناس بلوار در دسته هتل‌های اسپیناس می‌باشد که با نام قدیمی‌اش یعنی هتل اسپیناس خلیج فارس هم آن را می‌شناسند. هتل در سال ۱۳۸۹ در بلوار کشاورز شروع به فعالیت نمود. اسپیناس را باید اولین هتل 5 ستاره‌ در تهران معرفی کرد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

از جهتی هتل پارسیان آزادی تهران؛ اقامتگاه لوکس و ۵ ستاره‌ای محسوب می‌شود که چنانچه برترین هتل ایران نباشد، قطعا در فهرست ۵ هتل برتر کشور جا دارد. این هتل شیک و مجلل با داشتن امکاناتی متعدد در یکی از خوش آب و هواترین  نقاط پایتخت کشور واقع شده است.

از لحاظ قیمتی هر دو این هتل‌ها باتوجه به ارائه امکانات و خدمات کامل و با کیفیت قابل قبول از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند. قیمت هتل اسپیناس بلوار اندکی از قیمت هتل پارسیان آزادی بیشتر است.

 

جمع‌بندی

ما در این مقاله سعی کردیم بطور کامل و جامع دو هتل 5 ستاره در تهران را باهم مقایسه کنیم و اطلاعاتی از قیمت‌های این دو هتل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر قصد سفر به تهران را دارید؛ چه برای کار و تجارت و چه برای گردش و تفریح، بد نیست یکی از این دو هتل از هتل های تهران را برای اقامت انتخاب کنید.

 

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار
دکمه بازگشت به بالا