هاست پرسرعت
بازی

مهم ترین بازی های فروردین ۱۴۰۲ که نباید از دست بدهید

مهم ترین بازی های فروردین ۱۴۰۲ که نباید از دست بدهید

در اولین ماه از سال ۱۴۰۲، شاهد انتشار بازی‌های مهمی خواهیم بود؛ از رزیدنت ایول گرفته تا ماینکرفت و سایر آثار. به همین دلیل در این ویدیو و مقاله، به‌سراغ این بازی‌ها می‌رویم تا مروری کلی بر آن‌ها داشته باشیم. پس لطفا ابتدا ویدیو زیر را تماشا کنید تا بعد هم بیش‌تر از بازی‌ها بگوییم:

برای حمایت از gsxr لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

جزیره زیبا در بازی مستقل Tchia پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی

بازی Tchia

  • تاریخ انتشار: ۱ فروردین
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

اولین بازی مهم فروردین امسال، Tchia است که اول این ماه برای کامپیوتر و کنسول‌های پلی استیشن منتشر شد. Tchia از طریق سرویس پلاس هم رایگان است و بازیکنان را همراه با شخصیت اصلی، به منطقه‌ای استوایی می‌برد تا دنبال پدر کاراکتر بازی بگردیم که دزدیده شده است. Tchia تجربه‌ای در سبک اکشن و ادونچر است و ویژگی جالب گیم‌پلی آن، قابلیتی به نام Soul Jumping به‌شمار می‌رود. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بیش از ۳۰ نوع جانور و ۱۰۰ جسم مختلف را کنترل و از آن‌ها برای حل معما‌ها و کلا پیشروی در بازی استفاده کنند. 

Tchia نمره‌های نسبتا خوبی هم دریافت کرده و می‌توانید این روز‌ها به‌سراغ آن بروید. 

تلاش لیان برای بقا در دنیای آخرالزمانی Resident Evil 4 Remake

۲- ریمیک بازی Resident Evil 4

  • تاریخ انتشار: ۴ فروردین
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس

بدون شک یکی از مهم‌ترین بازی‌های فروردین امسال، چیزی نیست جز ریمیک رزیدنت ایول 4 که از قضا امروز رسما منتشر شد. همانطور که در بررسی رزیدنت ایول 4 ریمیک در gsxr هم خواندید، این بازسازی کیفیت بسیار خوبی دارد و کپکام توانسته اثری ارائه کند که هم برای طرفداران قدیمی و هم کاربران جدید، حسابی سرگرم‌کننده است. 

نسخه ریمیک از نظر گرافیکی پیشرفت بسیار زیادی نسبت به نسخه اصلی داشته و از حیث گیم‌پلی هم اصالت کلی بازی حفظ شده و موارد جدید هم باعث شده‌اند تا شاهد تجربه‌ای در کل مدرن‌تر و امروزی‌تر باشیم. به هر حال این نسخه ریمیک از آن بازی‌هایی است که نباید آن را از دست داد و می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای تجربه در روز‌های باقی‌مانده تعطیلات نوروز هم باشد. 

پوستر بازی The Last of Us Part 1

۳- نسخه پی سی بازی The Last of Us Part I

  • تاریخ انتشار: ۸ فروردین
  • پلتفرم: کامپیوتر

پس از تاخیری کوتاه‌مدت، نسخه پی سی بازی The Last of Us Part I قرار است ۸ فروردین منتشر شود تا پس از نیتن دریک و الوی، این بار هم پای جوئل و الی از مجموعه‌های انحصاری سونی به پلتفرم کامپیوتر باز شود. The Last of Us Part I از قضا در زمان بسیار مناسبی هم منتشر می‌شود؛ فصل اول سریال لست آو آس اخیرا به پایان رسیده و قطعا خیلی‌ها مشتاق تجربه اثری هستند که سریال بر اساس آن ساخته شده است. به همین دلیل مخصوصا افرادی که قبلا امکان تجربه قسمت اول لست آو آس را نداشتند، می‌توانند حسابی از این بازی لذت ببرند. 

The Last of Us Part I نسخه‌ای بهبود‌یافته از قسمت اول مجموعه است که هم از حیث بصری و هم برخی مکانیک‌های گیم‌پلی، نسبت به نسخه اصلی پیشرفت داشته است. این بازی در زمان انتشار روی پلی استیشن 5 با استقبال خوبی هم روبه‌رو شد و حال کاربران پی سی هم می‌توانند از آن لذت ببرند. 

مبارزات نفس‌گیر بازی Sifu

۴- نسخه ایکس باکس و استیم بازی Sifu

  • تاریخ انتشار: ۸ فروردین
  • پلتفرم: ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و استیم

بازی Sifu سال گذشته منتشر شد و برای مدتی نسخه کنسولی آن در انحصار پلی استیشن و نسخه پی سی هم در انحصار فروشگاه اپیک بود. حال قرار است ۸ فروردین، بازی هم برای کنسول‌های ایکس باکس و هم از طریق استیم منتشر شود. سیفو روایتگر داستان یک مبارز کونگ‌فو است که باید از دشمنانش انتقام بگیرد. داستان بازی جزییات مناسبی دارد ولی از آن جذاب‌تر،‌ مبارزه‌های سیفو است که می‌توانید با انواع و اقسام تکنیک‌های کونگ‌فو به نبرد با دشمنان بروید و البته در نظر بگیرید که تجربه‌ای چالش‌برانگیز در انتظارتان خواهد بود. 

همزمان با انتشار نسخه‌های ایکس باکس و استیم، بخش Arena هم برای بازی در دسترس قرار می‌گیرد که در قالب آن باید با گروه‌های مختلفی از دشمنان مبارزه کنید. 

لوگوی بازی Minecraft Legends

۵- بازی Minecraft Legends

  • تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ

آخرین بازی ماه هم که ۲۹ فروردین منتشر می‌شود، Minecraft Legends است. لجندز جدید‌ترین نسخه اسپین‌آف از مجموعه ماینکرفت به‌حساب می‌آید و در آن Piglin‌ها به جهان Overworld حمله کرده و آن را در آستانه فروپاشی قرار داده‌اند. بازیکنان باید در قالب تجربه‌ای که تلفیقی از استراتژی و اکشن است، به نبرد با این دشمنان بروند و دنیا را نجات دهند. 

هدایت گروهی از نیرو‌ها و اتخاذ تاکتیک‌های درست برای از بین بردن دشمنان، بخشی از روند کلی Minecraft Legends است و از نظر بصری هم شاهد جهانی ساخته‌شده با بلوک‌های آشنای ماینکرفتی هستیم. این بازی از روز عرضه از طریق گیم‌پس هم در دسترس خواهد بود و می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی، آن را تجربه کنید. 

در پایان لطفا نظرات خود را در مورد بازی‌های این ماه با gsxr در میان بگذارید و بگویید شما بیش‌تر منتظر کدام بازی هستید. 


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا