هاست پرسرعت
خودرو

موتورسیکلت بی ام و M1000RR در برابر فراری SF90، کدام‌یک سریع‌تر است؟

موتورسیکلت بی ام و M1000RR در برابر فراری SF90، کدام‌یک سریع‌تر است؟

بی ام و M1000RR یکی از شاخص‌ترین محصولات این برند بوده و به تازگی در برابر ابر خودروی فراری SF90 استراداله قرار گرفته تا یکی از هیجان‌انگیزترین درگ های سال را شاهد باشیم. قبلاً دیده‌ایم که موتورسیکلت موردبحث کاملاً بی ام و M5 CS را محو کرده و توانسته مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۳ ثانیه طی کند. اما باید گفت فراری SF90 استراداله یکی از شاخص‌ترین محصولات اخیر این برند ایتالیایی بوده و توانسته یکی از سلاطین درگ یعنی پورشه ۹۱۱ توربو S را شکست دهد. این دو وسیله نقلیه پرسرعت در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند اما به نظر شما کدام‌یک از آن‌ها در مسابقه درگ پیروز خواهد شد؟

موتورسیکلت بی ام و M1000RR در برابر فراری SF90، کدام‌یک سریع‌تر است؟

این موتورسیکلت بی‌ام‌و M1000RR برای مسابقات هماهنگ شده و پیشرانه ۴ سیلندر ۹۹۹ سی‌سی آن قدرت ۲۱۲ اسب بخار و گشتاور ۱۱۳ نیوتون متر را تولید می‌کند. موتورسیکلت مورد بحث بدون سوارکار وزن ۱۹۲ کیلوگرمی دارد و از آنجایی که محصول پرقدرت و سریع بی‌ام‌و در این درگ از نوع مدل ۲۰۲۳ نیست بنابراین فاقد یاتاقان‌های تیتانیومی سبک‌تر و طویل‌تر خواهد بود. اما فراری SF90 استراداله خودرویی بسیار پرقدرت‌تر بوده و مجموع قدرت آن به ۹۸۶ اسب بخار و گشتاورش به ۸۰۰ نیوتون متر می‌رسد. اگرچه این فراری وزن نسبتاً کم ۱۵۷۰ کیلوگرمی دارد اما در برابر موتورسیکلت بی‌ام‌و بسیار سنگین‌تر خواهد بود. آیا این ‌یک عیب برای فراری در این مسابقه درگ است؟ ظاهراً نه!

فراری SF90 استراداله و بی‌ام‌و M1000RR

در ویدئوی پیش رو خواهید دید که SF90 استراداله مسافت ۴۰۰ متر را فقط در ۹.۶ ثانیه طی می‌کند درحالی‌که بی‌ام‌و M1000RR رکورد ۱۰ ثانیه‌ای دارد. در سه مسابقه درگ فاصله بین این دو وسیله نقلیه کاهش نمی‌یابد اما این به معنی دست خالی برگشتن M1000RR به خانه نیست. ظاهراً این موتورسیکلت هنوز هم از مزیت مهمی در برابر فراری سود می‌برد که می تواند یکی از بخش های کلیدی این ویدئو نیز باشد. می خواهید بدانید این مزیت چیست؟ پس ویدئوی زیر را حتما تماشا کنید!

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا