هاست پرسرعت
خودرو

موتورسیکلت کرامر GP2-890RR با ۱۳۸ اسب بخار قدرت رونمایی شد

موتورسیکلت کرامر GP2-890RR با ۱۳۸ اسب بخار قدرت رونمایی شد

شرکت کرامر از جدیدترین محصول خود، موتورسیکلت GP2-890RR رونمایی کرد. این مدل پرقدرت به تعداد محدود و با قیمت حدود ۴۰ هزار دلار تولید خواهد شد.

کرامر متخصص تولید موتورسیکلت‌های مخصوص پیست و GP2-890RR نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. اگر خواهان نسبت قدرت به وزن شگفت‌انگیز باشید این موتورسیکلت محصولی ایده آل خواهد بود زیرا وزن آن به ۱۴۲ کیلوگرم می‌رسد و قدرت تولیدی پیشرانه نیز ۱۳۸ اسب بخار اعلام شده است. تنها ۱۲۵ دستگاه از چنین محصول بسیار ویژه‌ای تولید و عرضه خواهد شد. همچنین هر موتورسیکلت تولیدی دارای پلاک شماره‌دار ویژه روی بخش فرمان خواهد بود.

نیروبخش موتورسیکلت کرامر GP2-890RR پیشرانه آب‌خنک کی تی ام با حجم ۸۸۹ سی‌سی است. این نیروگاه آهنین قدرت ۱۳۸ اسب بخار را در دور ۱۰۱۰۰ و گشتاور ۱۰۰ نیوتون متر را در دور ۸۲۰۰ تولید می‌کند. یک گیربکس ۶ سرعته با کلاچ PASC نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ را بر عهده دارد. شیفتر سریع دنده‌ها نیز به‌صورت استاندارد در این محصول تولید محدود دیده می‌شود. سیستم تعلیق GP2-890RR در بخش جلو شامل WP اپکس پرو ۷۵۴۳ کاملاً قابل تنظیم است. در بخش عقب نیز شوک قابل تنظیم WP اپکس پرو ۷۷۴۶ دیده می‌شود. این سیستم تعلیق قابلیت بازی ۱۲۰ و ۱۴۰ میلی‌متری در جلو و عقب را دارد.

ترمزها نیز محصول شرکت برمبو هستند و روتورهای ۲۹۰ میلی‌متری در محصول جدید کرامر نصب شده‌اند. رینگ‌های ۱۷ اینچی فورج کاری شده شرکت دایمگ نیز تکمیل کننده کار خواهند بود. بخشی از نسبت قدرت به وزن خوب این محصول به باک سوخت پلاستیکی آن مربوط می‌شود که درعین‌حال نقش دم موتورسیکلت را نیز بازی می‌کند. این باک سوخت ظرفیت ۱۶ لیتری دارد. در بخش سیستم‌های الکترونیکی نیز باید به مواردی همچون کنترل کشش، کنترل بالا آمدن چرخ جلو، محدودکننده سرعت، ترمز پیشرانه قابل تنظیم و… اشاره کرد. موتورسیکلت کرامر GP2-890RR مدل ۲۰۲۴ با رنگ‌های آبی و مشکی در دسترس خریداران خواهد بود. واضح است که چنین محصولی با سقف تولید محدود قیمت بالایی خواهد داشت. در واقع کرامر قیمت حدود ۴۰ هزار دلار را برای موتورسیکلت خود تعیین کرده است. همان‌طور که گفته شد تنها ۱۲۵ دستگاه از این موتورسیکلت تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۹ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا