میازاکی قصد دارد یک بازی به شدت فانتزی و انتزاعی توسعه دهد
میازاکی قصد دارد یک بازی به شدت فانتزی و انتزاعی توسعه دهد
در مصاحبۀ جدید با وبسایت 4A Gamers، رئیس استودیوی فرام سافتور، هیدتاکا میازاکی، اعلام کرد که در میانمدت یا بلندمدت، قصد دارد یک بازی فانتزی انتزاعی را کارگردانی کند.
به نظر میرسد که هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) قصد دارد در آینده یک بازی فانتزیتر و انتزاعیتر نسبت به بازیهای گذشتۀ فرام سافتور خلق کند. او در مصاحبه با 4A Gamers متذکر شد که ایدهها و طراحیهای متعددی در رابطه با این پروژه انجام داده است، اما هیچکدام مناسب پروژههای ساخته شده نبودهاند و باید برای آن ایدهها، اثری جدید برنامهریزی شود. او برای توصیف این عنوان از دو واژۀ Abstract Fantasy استفاده کرد.
به احتمال زیاد، این پروژه حتی بیش از پیش به سمت مفاهیم کلی و انتزاعی پیش خواهد رفت و شامل روایتی پر از پیچیدگی و ابهام و داستانهای نانوشته خواهد شد. تا به امروز، استودیوی فرام سافتور در ساخت بازیهایی که روایت محیطی دارند، پیشقدم بوده است و به نظر میرسد که پروژۀ بزرگ بعدی میازاکی نیز بیش از پیش از روایت مستقیم فاصله بگیرد و به سمت تعریف مفاهیم و سپردن آنها به تخیل گیمر پیش برود. با این وجود، به طور دقیق منظور از Abstract مشخص نیست، این احتمال نیز وجود دارد که منظور میازاکی فاصله گرفتن از پروژههای قدیمی و ورود به یک تم و پیشزمینۀ جدید باشد.
همچنین در مصاحبۀ مذکور اعلام شد که فرام سافتور در مراحل پایانی ساخت یک بازی جدید قرار دارد.