میازاکی نمیخواهد موفقیت Elden Ring باعث حواس پرتی او شود
میازاکی نمیخواهد موفقیت Elden Ring باعث حواس پرتی او شود
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان Elden Ring، گفته است که علیرغم موفقیت بازی آخرش، تلاش میکند حواسش را متمرکز نگه دارد.
بازی جدید بندای نامکو (Bandai Namco) که بیش از 17 میلیون نسخه فروخته و بالاترین امتیاز سال متاکریتیک را در اختیار دارد، امروز دو جایزه جدید دریافت کرد. میازاکی در واکنش به این موفقیتها، در مصاحبه با فامیتسو گفت که از جایزه ”انتخاب کاربران” خشنود است.
این نشریه از میازاکی دلیل موفقیت تجاری و کیفی Elden Ring را پرسید، او پاسخ داد که سعی نمیکند آن چنان به موفقیتهای خود توجه کند، زیرا نمیخواهد حواس فرام سافتور (From Software) برای پروژههای بعدی پرت شود. او اذعان کرد:
وقتی مردم از من میپرسند که چرا بازی انقدر موفق بوده است، کنترل خود را دست میدهم، اما قصد ندارم روش بازیسازی خود را در آینده تغییر دهم. سعی میکنم زیاد به این موضوع فکر نکنم، زیرا وقتی پروژه بعدی را میسازم، میتواند باعث حواسپرتی شود. با این حال، من بسیار سپاسگزارم و احساس افتخار میکنم.
کارگردان Elden Ring گفت که در مورد بازخورد کاربران نیز همین نظر را دارد. او ادامه داد:
شخصا سعی میکنم مستقیما به بازخورد کاربران نگاه نکنم، به این دلیل که نمیتوانم به نظرات همه کاربران گوش دهم. می ترسم اگر این کار را بکنم، نظراتی که میبینم تاثیر زیادی بر آینده من داشته باشد، بنابراین مراقب هستم که نظرات دیگر را مستقیما در ذهن خود قرار ندهم.
میازاکی گفت:
با این حال، گویا خیلی از کاربران برای اولین بار به لطف Elden Ring با بازیهای ما آشنا شدهاند. این حس نوستالژی زیبایی در من ایجاد میکند. به یاد میآورم وقتی برای اولین بار Demon’s Souls را تجربه کردم، واقعا خوشحال شدم. ما تعداد کاربران جدید خود را افزایش دادیم. من شخصا از شنیدن این نوع بازخورد خوشحال شدم.
بازی Elden Ring اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC در دسترس است.