هاست پرسرعت
بازی

میلی بابی براون و برادران روسو برای فیلم The Electric State همکاری خواهند کرد

میلی بابی براون و برادران روسو برای فیلم The Electric State همکاری خواهند کرد

میلی بابی براون و برادران روسو برای ساخت فیلم «The Electric State» با نتفلیکس همکاری خواهند کرد. کریس پرت هم برای پیوستن به فیلم در حال مذاکره است.

برادران روسو که برای ساخت فیلم‌های موفق «Avengers: Infinity War» و «Avengers: Endgame» شناخته شده‌اند، کارگردانی فیلم «The Electric State» نتفلیکس را نیز بر عهده گرفته‌اند. میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) ستاره جوان سریال «Stranger Things» نتفلیکس برای بازی در این فیلم به آن‌ها خواهد پیوست. به نظر می‌رسد کریس پرت (Chris Pratt)، که در گذشته با برادران روسو همکاری داشته است نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

فیلم‌نامه فیلم توسط برادران روسو نوشته خواهد شد و تهیه کنندگی فیلم را نیز بر عهده خواهند داشت. ساخت این فیلم به هیچ عنوان کم هزینه نخواهد بود. این فیلم که پیشتر در استودیو یونیورسال ساخته می‌شد حالا افزایش بودجه داشته است و بودجه آن بیشتر از 200 میلیون دلار تخمین زده شده است.

داستان فیلم حول محور دختر نوجووان یتیمی است که به همراه یک ربات مرموز، غرب آمریکا را در جست و جوی برادرش کوچکش طی می‌کند. این فیلم اقتباسی از رمان تصویری اثر سایمون استولنهاگ (Simon Stalenhag) است که در سال 2018 منتشر شده بود.

ساخت فیلم «The Electric State» در ماه اکتبر در آتلانتا آغاز خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا