هاست پرسرعت
بازی

ناامیدی گیمرهای ژاپنی از افزایش قیمت پلی استیشن 5

ناامیدی گیمرهای ژاپنی از افزایش قیمت پلی استیشن 5

هم اکنون سونی دارای مشکلات زیادی در ژاپن است، اما به نظر می‌رسد که افزایش قیمت پلی استیشن 5 می‌تواند باعث لبریز شدن کاسۀ صبر مردم خانۀ خود شود.

همانند بقیۀ دنیا، به غیر از ایالات متحده، گیمرهای ژاپنی نسبت به بازنگری در قیمت این کنسول واکنش نشان داده و به نظر می‌رسد که خیلی از آن‌ها به سادگی از این پلتفرم دست کشیده‌اند.

قیمت مدل دیسک‌دار، که در زمان عرضه 49,980 ین (366 دلار) بود، به 60,478 ین (448 دلار) افزایش پیدا کرده است. این افزایش قیمت بی‌سابقه محسوب می‌شود و در پاسخ به گزارش فامیستو (Famitsu)، خیلی از پلیرها به این موضوع اشاره می‌کنند که دیگر نیازی به این پلتفرم ندارند. صحبت‌های زیادی در مورد انتقال به PC صورت گرفته است و بعضی‌ها در این فکر هستند که آیا عنوان انحصاری 16 Final Fantasy در نهایت در دسترس پلتفرم‌های دیگر قرار خواهد گرفت یا خیر.

تبلیغات

خیلی از افراد اشاره کردند که آن‌ها حتی فرصت پیدا کردن پلی استیشن 5 را نداشته و اکنون قیمت آن افزایش یافته است. کنسول نسل جدید سونی برای جای پا باز کردن در ژاپن دچار مشکل بوده که به کمبود موجودی آن مربوط می‌شود. بعضی از بزرگترین فروشگاه‌های این کشور در حال برگزاری قرعه‌کشی‌هایی برگزار می‌کنند که جایزۀ آن فرصت خریداری یک پلی استیشن 5 است.

اکنون برای علاقه‌مندان، مخصوصاً در ژاپن، یک نارضایتی حول محور پلی استیشن 5 شکل گرفته است. البته به طور کلی، این کنسول هنوز عملکرد بسیار خوبی داشته، اما نینتندو سوییچ کاملا بر آن ارجحیت دارد و خیلی از توسعه‌دهندگانی که زمانی برای پلی استیشن انحصاری تولید می‌کردند، اکنون به دنبال پلتفرم‌های دیگر هستند. سونی به یک رشتۀ متداوم از حسن نیت نیاز دارد تا ذهنیت مثبتی را در طرفداران پدید آورد.

❾❻︵✎﹏ȏṃıԀبهزاد سالمیAl.ml.khHerfeiy❤GOD OF WAR❤آگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)sauronmeysambRezaDeadshotJin sakaiکاکاسنگیTlou part 2 game of the centurymohammad reza gamerهادی صفاییsaeed KhKHEDER_Pro_GamerInvisible bearded user@alistarPlayground Gamesㄒ卄乇 Ҝ几丨Ꮆ卄ㄒmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا