هاست پرسرعت
بازی

نابودی ژاپن در نخستین تریلر فیلم Godzilla Minus One

نابودی ژاپن در نخستین تریلر فیلم Godzilla Minus One

با فیلم Godzilla Minus One شاهد بازگشت هیولای عظیم‌الجثه گودزیلا هستیم که تریلر منتشر شده از آن نوید رویارویی حماسی میان وی و انسان‌ها را می‌دهد.

تبلیغات

با قاطعیت می‌توان گفت که گودزیلا یکی از محبوب‌ترین موجودات خیالی تاریخ صنعت سینما به شمار می‌رود که تاکنون ده‌ها فیلم حول محور آن در سینمای شرق و غرب ساخته شده است. در حالی که کمپانی لجندری طی سال‌های اخیر دست به خلق دنیای سینمایی هیولایی منحصر به فردی حول محور گودزیلا و کینگ کونگ زده اما حال نوبت به کشور ژاپن رسیده تا باری دیگر روایت خود را به رخ مخاطبین کشیده و نشان دهد که زادگاه خلق این موجود عظیم‌الجثه و دوست داشتنی، حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

فیلم Godzilla Minus One (گودزیلا منفی یک) کشور ژاپن پس از جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد که متحمل خسارات جبران ناپذیر بسیاری شده و آزمایش‌های هسته‌ای دولت این کشور در اقیانوس آرام مسبب بیدار شدن هیولایی در اعماق دریا می‌شود که می‌تواند ژاپن را برای همیشه از روی نقشه محو نماید.

در نخستین تریلر منتشر شده از این فیلم مورد انتظار می‌توانیم شاهد فضایی بسیار تاریک و متفاوت نسبت به باقی فیلم‌های ساخته شده از گودزیلا در سینمای کشور ژاپن باشیم که حال و هوایی حدوداً غربی به خود گرفته است. در ادامه می‌توانید تریلر و پوستر جذاب این فیلم را مشاهده نمایید.

دانلود ۱۰۸۰
دانلود ۷۲۰
نابودی ژاپن در نخستین تریلر فیلم Godzilla Minus One

فیلم Godzilla Minus One در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در کشور ژاپن و سپس در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در ایالات متحده آمریکا منتشر خواهد شد.

منبع: کولایدر

Kingsbountyamir_hasanpoorGubaruLegend Killer🤘Mohsenj74O2v-alkalineامی مارتینز ( تیت سابق )Ashen undead the bearerدکتر استرنجRoyalknightriversideDARKSIRENgreatRSpider-Manmeysambvafadar

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا