هاست پرسرعت
بازی

نتفلیکس از لاین‌آپ پاییزه‌ی خود رونمایی کرد

نتفلیکس از لاین‌آپ پاییزه‌ی خود رونمایی کرد

همزمان با 25امین سالگرد تأسیس نتفلیکس، این شرکت از فهرست فیلم‌های خود که قرار است در فصل پاییز مهمان خانه‌های تماشاگران باشند پرده برداشت.

امسال تا به اینجای کار برای نتفلیکس علی‌رغم اشتباهاتی که داشته است؛ سالی پر بار و موفقیت‌آمیز بوده است. از فصل چهارم سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) تا سریال Sandman (مرد شنی) و فیلم The Grey Man (مرد خاکستری) همگی آثار موفقی بودند که نتفلیکس امسال به دنیای سینما و تلویزیون عرضه کرد.

اما هیجان‌انگیزترین قسمت سال میلادی جاری برای طرفداران و بینندگان نتفلیکس فصل پایانی سال یعنی پاییز خواهد بود. نتفلیکس قصد دارد تا پرونده‌ی سال 2022 را با دستی پر ببندد. در ادامه به طور خلاصه به معرفی آثار مورد انتظار نتفلیکس برای پاییز 2022 پرداخته می‌شود.

دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش کارآگاه بلنک باری دیگر با فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery (گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز) باز خواهد گشت تا پرده از معمای جنایی دیگری، این بار در عمارت میلیونر دنیای تکنولوژی مایلز بران با بازی ادوارد نورتون (Edward Norton) بردارد. این فیلم ابتدا در جشنواره‌ی فیلم تورنتو به نمایش در خواهد آمد و سپس در 23 دسامبر 2022 (2 دی 1401) در سرویس نتفلیکس منتشر خواهد شد.

اثر بزرگ دیگری که پاییز امسال پا به دنیای فیلم و سریال می‌گذارد؛ فیلم Whitenoise (نویز سفید) از نوآ بامباک (Noah Baumbach) با بازی آدام درایور (Adam Driver) و گرتا گرویگ (Greta Gerwig) است که قرار است قبل از عرضه در نتفلیکس در جشنواره‌ی فیلم نیویورک و ونیز به نمایش در آید. این فیلم روایتگر داستان خانواده‌ای است که به شدت از مرگ و مفهوم آن می‌ترسند و باید با پیامدهای یک تجربه‌ی نزدیک به مرگ کنار بیایند.

از دیگر فیلم‌های نتفلیکس که بخت خوبی برای برنده‌شدن در جشنواره‌های فیلم دارند؛ می‌توان به اثر جدید الخاندرو ایناریتو (Alejandro Inarritu) یعنی باردو (Bardo)، فیلم Descendants (نوادگان) اثر مارگارت براون (Margaret Brown) و فیلم Swimmers (شناگران) از سالی الحسینی (Sally El Hosaini) اشاره کرد.

تبلیغات

فیلم‌های خانوادگی جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های امسال نتفلیکس دارند. فیلم Enola Holmes 2 (انولا هولمز 2) در 4 نوامبر امسال (13 آبان 1401) مهمان خانه‌ی تماشاگران خواهد بود. این فیلم به ادامه‌ی زندگی پرماجرای انولا هلمز پس از فیلم اول می‌پردازد. او که حالا آژانس کارآگاهی خود را افتتاح کرده است به عنوان اولین پرونده باید به کمک دختری بشتابد که ناامیدانه به دنبال خواهر خود می‌گردد.

از دیگر آثار خانوادگی نتفلیکس می‌توان به Slumberland (سرزمین خواب) با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) و به کارگردانی فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) و فیلم The School For Good and Evil (مدرسه‌ای برای خیر و شر) به کارگردانی پال فیگ (Paul Feig) و با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron) اشاره کرد.

همچنین برای کسانی که کمی چاشنی ترس و طنز را نیز برای تماشای یک فیلم خانوادگی می‌پسندند؛ فیلم The Munsters (مانسترز) به کارگردانی راب زامبی (Rob Zombie) انتظار آن‌ها را می‌کشد. از دیگر آثار مورد انتظار نتفلیکس در این ژانر می‌توان به فیلم موزیکال ماتیلدا (Matilda The Musical) با بازی اما تامپسون (Emma Thompson) اشاره کرد.

همچنین برای طرفداران فیلم‌های انیمیشنی نیز نتفلیکس سورپرایزهایی در چنته دارد. اقتباس تاریک گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) از پینوکیو در 9 دسامبر 2022 (18 آذر 1401) مهمان خانه‌ی تماشاگران خواهد بود. فیلم‌های Wendell and Wide (وندل و واید) از هنری سیلیک (Henry Selick) و My Fathers Dragon (اژدهای پدر من) از نورا توومی (Nora Twomey) از دیگر آثار انیمیشنی مورد انتظار نتفلیکس هستند.

منبع: کولایدر

meysambAhmad_TR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا