هاست پرسرعت
بازی

نتفلیکس به دنبال ساخت فیلم‌های Chronicles of Narnia به کارگردانی گرتا گرویگ است

نتفلیکس به دنبال ساخت فیلم‌های Chronicles of Narnia به کارگردانی گرتا گرویگ است

سرویس آنلاین نتفلیکس به دنبال استخدام گرتا گرویگ به عنوان کارگردان فیلم‌های جدید Chronicles of Narnia است.

سرویس آنلاین نتفلیکس در سال ۲۰۱۸ میلادی موفق شد تا حق ساخت فیلم بر اساس رمان‌های سرگذشت نارنیا (Chronicles of Narnia) نوشته سی اس لوئیس (C.S. Lewis) را بدست بیاورد و حالا نیز به به دنبال آن است تا گرتا گرویگ را برای کارگردانی اقتباس‌های تازه بر اساس این رمان‌ها به خدمت بگیرد.

گرتا گرویگ در حال حاضر کارگردانی فیلم باربی (Barbie) با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) را در دست دارد و بنابر گزارش‌ها، او در صدر فهرست کارگردان‌هایی قرار دارد که سرویس آنلاین نتفلیکس برای ساخت دو فیلم ابتدایی ریبوت فرنچایز «سرگذشت نارنیا» در نظر گرفته است.

ساخت فیلم‌های جدید «سرگذشت نارنیا» برای مدتی است که در دست توسعه قرار داشته اما همه‌گیری کرونا روند پیشرفت این پروژه‌ها را کند کرده است. از آن زمان تنها آشکار شده که نویسنده انیمیشن کوکو (Coco) یعنی متیو آلدریچ (Matthew Aldrich) قرار است فیلم‌‌نامه این فیلم‌ها را قلم بزند.

تبلیغات

بنابر گزارش‌های منتشر شده، گرتا گرویگ قرار است جزو تیم سازنده فیلم‌های جدید «سرگذشت نارنیا» باشد اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دست نیست و سرویس آنلاین نتفلیکس نیز این خبر را تایید نکرده است.

با توجه به عناصر فانتزی موجود در رمان‌های «سرگذشت نارنیا» و همچنین داستان گسترده آن، مطمئنا توسعه فیلم‌های جدید این فرنچایز و همچنین ساخت آن‌ها چندین سال طول خواهد کشید و طرفداران نباید به این زودی منتظر آن‌ها باشند.

منبع: movieweb

aliLone wolfPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Ezio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا