هاست پرسرعت
بازی

نخستین تیزر از سریال National Treasure: Edge Of History منتشر شد

نخستین تیزر از سریال National Treasure: Edge Of History منتشر شد

دیزنی نخستین تیزر از سریال National Treasure: Edge Of History را منتشر کرد و اعلام شد که شاهد بازگشت یکی از ستارگان این فرنچایز خواهیم بود.

کمپانی دیزنی به مناسبت برگزاری مراسم کامیک‌کان سن دیگو که به تازگی آغاز شده است، نخستین تیزر از سریال National Treasure: Edge Of History را منتشر کرد. اثری که روایت‌گر اتفاقات جدیدی در این فرنچایز خواهد بود که در کمال تاسف ارتباط چندانی به دو فیلم قبلی با هنرنمایی نیکلاس کیج (Nicolas Cage) نخواهد داشت.

با این حال طرفداران این مجموعه می‌توانند امیدوار باشند، زیرا یکی از ستارگان دو فیلم قبلی به نام هاروی کایتل (Harvey Keitel) در این سریال به ایفای نقش پیشین خود خواهد پرداخت. مسئله‌ای که شاید بتواند کور سوی امیدی باشد تا بتوانیم انتظار حضور نیکلاس کیج را نیز داشته باشیم.

در ادامه می‌توانید به مشاهده تیزر Edge Of History بپردازید.

دانلود 720
دانلود 1080

این مجموعه تلویزیونی، روایت‌گر قهرمان جدیدی می‌باشد که برای پیدا کردن یک گنجینه کهن با اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مواجه می‌شود. اطلاعات چندانی از این پروژه هنوز منتشر نشده و انتظار می‌رود که طی ماه‌های آتی شاهد انتشار تصاویر و جزئیات بیشتری از Edge Of History باشیم.

این سریال که توسط میرا نیر (Mira Nair) کارگردانی می‌شود، میزبان بازیگرانی همچون کاترین زتا-جونز (Catherine Zeta-Jones)، لیزت الکسیس (Lisette Alexis)، لیندون اسمیت (Lyndon Smith) و جاستین بارتا (Justin Bartha) خواهد بود.

سریال National Treasure: Edge of History که به مانند یک فیلم 10 ساعته سراسر هیجانی تشبیه شده است، در تاریخی نامعلوم از سرویس دیزنی‌پلاس پخش خواهد شد.

منبع: مووی‌وب

meysambSquatlatex2

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا