هاست پرسرعت
بازی

نرخ فریم و رزولوشن هدف Forza Motorsport روی کنسول‌های ایکس باکس مشخص شد

نرخ فریم و رزولوشن هدف Forza Motorsport روی کنسول‌های ایکس باکس مشخص شد

استودیوی Turn 10 راجع به نحوه اجرای نسخه جدید بازی Forza Motorsport روی کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت اطلاعات بیشتری ارائه کرد.

یکی از عناوین انحصاری مایکروسافت در نسل جدید که در کنفرانس اخیر ایکس باکس و بتسدا معرفی شد، عنوان مورد انتظار Forza Motorsport است. بازی‌ای که مثل سایر نسخه‌های این فرنچایز، از نظر بصری حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت. تاکنون جزئیات بسیاری راجع به این شبیه‌ساز رانندگی به اشتراک گذاشته شده است. از چرخه شب و روز ۲۴ ساعته گرفته، تا وجود تعمیرگاه‌های اطراف پیست. اخیراً استودیوی ترن ۱۰ با افزودن بخش FAQ در وبسایت Forza، به ارائه اطلاعات مختصر دیگری از این بازی پرداخت.

طبق این اطلاعات، حال ما می‌دانیم که این عنوان به چه صورتی روی کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت اجرا می‌شود. آن طور که پیداست، بازی Forza Motorsport قرار است بر روی ایکس باکس سری ایکس با وضوح تصویر 4k و نرخ فریم ۶۰ و روی ایکس باکس سری اس با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ اجرا شود. این‌که این بازی از چندین مود گرافیکی مختلف در هنگام عرضه بهره خواهد برد یا خیر، موضوعی است که احتمالا تا پیش از انتشار، اطلاعات بیشتری راجع به آن کسب خواهیم کرد. به هر ترتیب، این آمار و ارقام منتشر شده از سوی استودیوی ترن ۱۰، دل‌گرم کننده به نظر می‌رسند؛ این‌که این وعده‌ها محقق خواهند شد یا خیر، مشخص نیست اما با وجود ری ترسینگ به صورت Real Time در این بازی، احتمالا گیمرها با جدید‌ترین نسخه فرنچایز Motorsport، تجربه‌ای دل‌پذیر خواهند داشت.

بازی Forza Motorsport در بهار سال ۲۰۲۳ راهی ایکس باکس سری ایکس/اس و PC خواهد شد. لازم به ذکر است که پیش از انتشار این بازی، بسته الحاقی عنوان Forza Horizon به نام Hot Wheels، قرار است در ماه آینده منتشر شود.

BahramAn anonymoussorenaGramy kGidoraKurosPlayStation Studios PS5meysambSoldier (Wolf Edition)Ahmad_TRعمو فیل کبیرGamerPorfosorامیر حسینخلوتNightwolfA personDARKSIRENفیل خالی بند شاگرد عمو جیمRebel2292more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا